درخشش شاعران استان خراسان رضوی در بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت

در بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت، حسین ابراهیمی، جواد جعفری‌نسب و منیره هاشمی رتبه‌های نخست بخش‌های مقاومت اسلامی، ولایت‌محوری و کودک و نوجوان را از آن خود کردند و عاطفه رنگ‌آمیز نیز در بخش ایثار و شهادت شایسته تقدیر شد.
کد خبر: ۶۴۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ - 23January 2024

درخشش شاعران استان خراسان رضوی در بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، در پی برگزاری بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت چهار شاعر استان خراسان رضوی در این کنگره حائز مقام شدند و از آن‌ها تقدیر شد.

در آیین اختتامیه این کنگره که صبح امروز با حضور امیر سرتیپ ستاد «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شیراز برگزار شد، «حسین ابراهیمی» با اثر «سید حسن نصرالله» و «انتحار» به عنوان رتبه نخست بخش مقاومت اسلامی، «جواد جعفری‌نسب» با اثر «پرچم» رتبه نخست بخش ولایت‌محوری، «منیره هاشمی» رتبه نخست بخش کودک و نوجوان و همچنین «عاطفه رنگ‌آمیز» با اثر «شالگردن» در بخش ایثار و شهادت که شایسته تقدیر شد، مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین پیام سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به اختتامیه «بیست و پنجمین دوره کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت» قرائت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها