استاندار گیلان با ۳ خانواده شهید در رودبار دیدار کرد

«عباسی» در جریان سفر به رودبار، با خانواده‌های شهیدان والامقام لاچینی، امیری‌نیا و پدر و مادر شهید پرویز سرمعلی‌زاده در رودبار دیدار کرد.
کد خبر: ۶۴۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ - 22January 2024

استاندار گیلان با ۳ خانواده شهید در رودبار دیدار کردبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان پس از حضور و سخنرانی در همایش شکوه انتخابات در مجمتع سینمایی رودبار، دیدار چهره به چهره با مردم خونگرم و ولایتمدار روستای علی آباد بخش مرکزی این شهرستان؛ با حضور در منزل شهید والامقام قربانعلی لاچینی با پدر عزیز و خانواده معظم این شهید دیدار و گفتگو کرد.

وی در ادامه به منزل شهید والامقام حسین امیری‌نیا در این روستا رفت و در دیدار صمیمی با مادر عزیز این شهید جاویدالاثر، خواستار دعای خیر مادران و پدران شهدا برای اعتلای نظام اسلامی، موفقیت دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بیشتر شد.

دیدار با پدر و مادر عزیز شهید والامقام پرویز سرمعلی‌زاده از دیگر برنامه‌های سفر استاندار گیلان به روستای علی‌آباد رودبار بود.

عباسی در این دیدار‌ها با تبریک ولادت باسعادت امام جوادالائمه (ع) فرزند عزیز امام رضا (ع) و با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده معزز شاهد و ایثارگر؛ از خانواده معزز شاهد و ایثارگر خواست در این ایام ماه رحمت و مغفرت و در آستانه ولادت باسعادت امیرالمومنین علی (ع) برای ظهور منجی عالم بشریت آقا امام زمان (عج) و سربلندی ایران اسلامی دعا کنند.

وی تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران را تکلیف مسئولان دانست و گفت: خدا را شاکرم که یکی از بهترین لحظات عمرم زمانی بوده که به منازل شهدا آمده‌ام، چرا که شهدا زنده‌اند و ناظر هستند بر اعمال ما و قطعا ما نیز با باید با عمل به وصایای شهدا و نیز بهره‌گیری از نصایای مادران و پدران عزیزان و همنشینی با یادگاران هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران عزیز که همان پیروی از ولایت‌فقیه و توجه به آرمان‌های امام و رهبری و خدمت به مردم است توجه ویژه داشته باشیم.

استاندار گیلان تاکید کرد: مردم ولایتمدار و بابصیرت ایران اسلامی و گیلان سرافراز با حضور پرشورشان در جشن‌های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و نیز انتخابات ۱۱ اسفند در مسیر و تحقق آرمان‌های شهدا، یک بار دیگر نشان می‌دهند که پای آرمان‌های انقلاب استوار ایستاده‌اند و این شکوه حضور خار چشم دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار