مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج شهرستان گرمه:

دفاع مقدس مظهر حماسه، غیرت، مقاومت و شهادت است

مقتدایی گفت: دولتمردان و خواص جامعه باید با اهتمام بیشتری وظایف قانونی خود را انجام و خدمت رسانی مطلوبی به مردم داشته باشند. حضور در انتخابات تکلیف همگانی است و با انتخاب افراد شایسته، دشمنان از اهدافشان نا امید خواهند شد و این پیروزی بزرگ ملت اسلامی است.
کد خبر: ۶۴۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ - 26January 2024

دفاع مقدس مظهر حماسه، غیرت، مقاومت و شهادت است/ انتخابات مظهر حماسه سیاسی/// با سلام و احترام/// با آقای صحرایی تماس بگیرید///به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان‌ شمالی، حجت‌الاسلام «مرتضی مقتدایی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج شهرستان گرمه در نشست بصیرتی که به مناسبت توفیقات رزمندگان جبهه مقاومت و انهدام مقر‌های گرو‌های متجاوز تکفیری در منطقه برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان از صدر اسلام تا کنون بدنبال نابودی اسلام و هم اکنون به انزوا کشاندان و نابودی جمهوری اسلامی هستند و برای این امر دست به هر جنایت و کشتاری می‌زنند، ولی باید بدانند ملت شجاع و با بصیرت ایران اسلامی همیشه در مکتب ولایت و تابع ولی امر خود جان فدایی می‌کنند.

وی افزود: میهن اسلامی به لحاظ رویدا‌هایی اخیر منطقه در برهه حساس و سرنوشت سازی قرار گرفته است. تبیین از نکات بسیار مهمی است که مقام معظم رهبری به عنوان جهاد تبیین معرفی و فرمودند: «جهاد تبیین خنثی کننده حرکت دشمن است». همانطور که دفاع مقدس مظهر و نماد حماسه و غیرت، مقاومت و شهادت است، انتخابات نیز مظهر حماسه سیاسی است و همگان باید جهت حضور حداکثری آحاد مردم پای صندوق‌های رأی تلاش مضاعف کنند. مقتدایی با تأکید بر این نکته که همه افرادی که واجد رأی دادن هستند، نقش بسیار مهمی در این انتخابات دارند.

تصریح کرد: دولتمردان و خواص جامعه نیز باید با اهتمام بیشتری وظایف قانونی خود را انجام و خدمت رسانی مطلوبی به مردم داشته باشند. خواص بی بصیرت، مردم را گمراه و نادرست هدایت می‌کنند که باعث تحریف وقایع می‌شود، تا جایی که جای جبهه حق و باطل را تغییر می‌دهند. وی به حضور پر شور در انتخابات اشاره و افزود: حضور در انتخابات تکلیف همگانی است و با انتخاب افراد شایسته، دشمنان از اهدافشان نا امید خواهند شد و این پیروزی بزرگ ملت اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها