حضور حداکثری اقتدار ملی/ مدیر کل صدا و سیما مرکز ایلام خبر داد؛

راه‌اندازی کانال‌های محلی انتخاباتی در ایلام

«بهرام» گفت: صدا و سیما ایلام به عنوان نخستین مرکز در میان مراکز استان‌ها، اقدام به راه‌اندازی کانال‌های محلی انتخاباتی کرده است.
کد خبر: ۶۴۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳ - 17January 2024

راه اندازی کانال‌های محلی انتخاباتی در ایلام «ناصر بهرام» مدیرکل صدا و سیما مرکز ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، اظهار داشت: صدا و سیما ایلام به عنوان نخستین مرکز در میان مراکز استان‌ها، اقدام به راه‌اندازی کانال‌های محلی انتخاباتی کرده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های انتخاباتی رسانه استانی بر اساس مدل ۳۶۰ درجه و به صورت هم افزایی در تولید محتوا، تهیه و تولید می‌شود، افزود: این دو کانال با هدف ایجاد شور انتخابات، فضای رقابتی عادلانه و اطلاع رسانی درست و به موقع در دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران آغاز به کار کرده و ازهم اکنون به صورت خودکار و یا با جستجوی دستی بر روی کانال ۴۶ قابل دریافت است.

بهرام تحقق فرامین مقام معظم رهبری در چهار شاخصه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات را مبنای برنامه سازی در صدا و سیمای استان دانست و تصریح کرد: برنامه سازان رسانه استانی در قالب جُنگ‌ها و کاروان‌های شادی با هماهنگی فرمانداران و فعالان فرهنگی و هنری، شور و نشاط انتخاباتی را به میان شهرستان‌های مختلف استان می‌برند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها