استاندار خراسان شمالی:

نباید از نقش کلیدی مردم در امور فرهنگی غفلت کرد

حسین نژاد گفت: مردم به عنوان حلقه‌های میانی می‌توانند نقش مهمی را در به ثمر رسیدن موضوعات فرهنگی ایفا کنند لذا از نقش مردم نباید غافل شد.
کد خبر: ۶۴۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶ - 15January 2024

نباید از نقش کلیدی مردم در امور فرهنگی غفلت کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان‌ شمالی، «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی در نشست هم اندیشی دستگاه‌های فرهنگی خراسان شمالی، اظهار داشت: مردم به عنوان حلقه‌های میانی می‌توانند نقش مهمی را در به ثمر رسیدن موضوعات فرهنگی ایفا کنند لذا از نقش مردم نباید غافل شد.

وی ادامه داد: با احصاء مشکلات جامعه و میزان اثرگذاری آن در مردم، می‌توان فعالیت فرهنگی مؤثری تدوین کرد تا شاهد پیشرفت فرهنگی استان باشیم و  هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی می‌تواند نیل به پیشرفت و توسعه فرهنگی را تسهیل کند.

در این نشست، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی، تصریح کرد: با برنامه ریزی و مدیریت اصولی و با توجه به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب برای تمامی اقشار اعم از؛ نوجوانان و دانش آموزان، دانشجویان و دانشگاه‌ها، طلاب و روحانیت، زنان و خانواده‌ها، گروه‌های جهادی و مردمی، مساجد، پایگاه‌های بسیج و هیئت مذهبی باید نقش اجرایی و عملیاتی تعریف شود تا با حرکت به سوی هدف تعیین شده بتوانیم به اهداف نظام اسلامی نائل شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار