جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا:

لزوم بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در ماموریت‌های فرجا/ نمايشگاه ايپاس بستری برای حضور نخبگان و معرفی دستاوردهای خود در حوزه امنیتی و انتظامی است

سردار شرفی گفت: نمایشگاه ایپاس رویدادی مهم و اثرگذار است که خوشبختانه استقبال خوبی از آن شد و ما را نسبت به آینده امیدوار کرد.
کد خبر: ۶۴۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ - 11January 2024

لزوم بهره‌گیری از فناوری‌های نوبن در ماموریت‌های فرجا/ نمايشگاه ايپاس بستری برای حضور نخبگان و معرفی دستاوردهای خود در حوزه امنیتی و انتظامی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در مراسم تجلیل از برترین‌های بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) اظهار داشت: در ابتدا از صاحبان فکر و اندیشه، نخبگان و کسانی که به نوعی از مولفه‌های قدرت نظام هستند و همچنین شرکت ناجی پاس و همه آن‌هایی که در برگزاری نمایشگاه تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

سردار شرفی افزود: نمایشگاه ایپاس رویدادی مهم و اثرگذار است که خوشبختانه استقبال خوبی از آن شد و ما را نسبت به آینده امیدوار کرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان چندین خاطره از نبود امکانات و تجهیزات در دهه ۷۰ و اینکه ما تجهیزات مناسبی در اختیار نداشتیم، گفت: به طور مثال در گذشته وقتی تصادفی رخ می‌داد رانندگان ساعت‌ها منتظر افسر و تنظیم کروکی می‌ماندند و امروز با استفاده از کروکی الکترونیکی این کار باسرعت وکمترین اشتباه صورت می‌گیرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به اینکه مولفه قدرت هر نظام اندیشه نخبگان، مبتکران و خلاقان آن است، خاطرنشان کرد: امروز با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان در بخش‌های مختلف پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم.

وی افزود: امروز در فراجا با بهره‌گیری از سامانه‌های هوشمند و مرکز تحلیل داده به راحتی جواب ارباب رجوع را می‌دهیم و این گونه نیست که برای انجام یک استعلام مدت زمان زیادی صرف شود.

سردار شرفی خاطرنشان کرد: نمایشگاه ایپاس باید محلی برای رفع نیاز‌های مصرف کنندگان باشد تا بتوانند با حضور در نمایشگاه ایپاس نیاز‌های خود را برطرف کنند و ما نیز در بخش‌های مختلف برابر نیاز‌ها از این تجهیزات استفاده خواهیم کرد و امروز در بخش‌های مختلف مدیون هوش، ذکاوت و خلاقیت تولیدکنندگان و نوآوران در بخش‌های پلیسی و امنیتی هستیم.

وی در پایان با بیان اینکه تولیدکنندگان باید پیوست آموزشی برای تمامی تجهیزات تولید شده خود داشته باشند و با تعامل مصرف کننده روز به روز پیشرفت کنند و خلاء‌های آن دستگاه مشخص و رفع شود، خاطرنشان کرد: ما امروز بسیاری از امکانات را در اختیار داریم ولی کاربر تجهیزات آنگونه که باید نسبت به بهره برداری از آن آگاهی ندارد و این مشکل باید رفع شود.

بازدید ۷۸ هزار بازدید کننده از نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۳

در ادامه این مراسم «رضا اصغریان» مدیرعامل شرکت ناجی پاس با اشاره به اینکه بیستمین دوره نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه در مصلی برگزار شد، اظهار داشت: این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع اجرا شد و ۲۷۲ شرکت کردند؛ در این‌نمایشگاه شش شرکت از چین به طور مستقیم و ۱۶ شرکت به صورت غیر مستقیم و از طریق نمایندگان شرکت کردند.

اصغریان گفت: در این‌نمایشگاه ۶۰۰ قلم کالا و ۳۵ برند معتبر ارائه شد؛ همچینین با هماهنگی با معاون علمی ریاست جمهوری از هئیت‌های خارجی برای بازدید از این‌نمایشگاه دعوت شد که ۱۵ هئیت خارجی و ۴۱ سفیر، کاردار، نماینده از کشورهای خارجی از این نمایشگاه بازدید کردند.

مدیرعامل ناجی پاس با اشاره به اینکه استقبال بی‌نظری از کارگاه‌های نمایشگاه ایپاس شد، گفت: ۲۰ کارگاه در این نمایشگاه برگزار شد و ۴۰۰ سرتیفکیت صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳۶ نفر ساعت در راستای تجاری سازی محصولات انجام شد؛ ۲۰۰ اختراع از سراسر کشور جهت نمایش در نمایشگاه به دبیرخانه ارسال شد که با داوری‌های صورت گرفته ۴۵ اختراع انتخاب به نمایش گذاشته شد.

اصغریان خاطرنشان کرد: ۱۴ رده از نیروی انتظامی در این نمایشگاه حضور پیدا کردند؛ طی چهار روز بر اساس آمار ۷۸ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

وی با بیان اینکه از جمله ویژگی‌های این‌نمایشگاه تمرکز بر شرکت‌های دانش‌بنیان و تولید کنندگان داخلی بود، گفت: ۲۵ درصد شرکت‌کنندگان دانش بنیان ها و شرکت‌های داخلی بوده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار