در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

پژوهشگر رسانه: سه ضلع «انقلاب اسلامی»، «جمهوری اسلامی» و «مقاومت اسلامی» در مقابله با جنگ ترکیبی/ جنگ رژیم صهیونیستی در غزه تکرار اشتباه غرب در رفتار با ملت ایران است

زورق گفت: امروز سه ضلع مثلث آزادی در غرب آسیا عبارتند از «انقلاب اسلامی»، «نظام جمهوری اسلامی» که برگرفته از اندیشه امت و امامت است و «مقاومت اسلامی» که تبیین این سه ضلع در پدافند در برابر جنگ ترکیبی نقش حیاتی دارد.
کد خبر: ۶۴۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸ - 09January 2024

پژوهشگر رسانه: فضای مجازی ابزاری در جنگ نرم دشمن/ انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و محور مقاومت مثلث آزادی در خاورمیانه استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس مستقر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، «همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» و همزمان «نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال برگزاری است.

«محمدحسین زورق» استاد دانشگاه و پژوهشگر رسانه، ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور در چهارمین روز از همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی سخنانی، با بیان اینکه، در جنگ ترکیبی ابزارهای جنگ نرم بر ابزارهای جنگ سخت ارجحیت دارند، اظهار داشت: در جهان امروز و در میدام مبارزه، ابزارهای جنگ نرم به مراتب تاثیرگذاری بیشتری دارند.

این پژوهشگر رسانه، جهاد تبیین، تجزیه و تحلیل، افشای تئوری‌های القائی غربی و تکیه بر معارف و مواریث عظیم مسلمین را از ابزارهای مقابله با جنگ ترکیبی دانست و با تاکید بر اینکه پدافند در برابر جنگ ترکیبی دو رکن عینی و ذهنی دارد، گفت: امروز سه ضلع مثلث آزادی در غرب آسیا عبارتند از «انقلاب اسلامی»، «نظام جمهوری اسلامی» که برگرفته از اندیشه امت و امامت است و «مقاومت اسلامی» که تبیین این سه ضلع در پدافند در برابر جنگ ترکیبی نقش حیاتی دارد.

زورق در ادامه با بیان اینکه امروز غرب ضعیف‌تر از ۴۰ سال قبل است، تصریح کرد: اشتباهی که غرب در شناخت و رویارویی با نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داد، امروز رژیم صهیونیستی در غزه انجام می‌دهد‌.

این پژوهشگر رسانه در پایان خاطرنشان کرد: امروز رژیم صهیونیستی در جنگ با مردم غزه در واقع به تمدن غرب و تبلیغات ۵۰۰ ساله غربی‌ها حمله کرده است و بر این اساس اجتماعات عظیم مردمی علیه این رژیم در اروپا و آمریکا شکل گرفته است. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار