در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

سردار باباخانی: جهاد تبیین بهترین ابزار برای گسترش فرهنگ دفاع مقدس/ فرهنگ دفاع مقدس سدی مستحکم در برابر هجمه‌های دشمن است

رئیس مرکز تاریخ جامع و دانشنامه دفاع مقدس استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس «جهاد تبیین» را ابزار انتقال مفاهیم فرهنگ دفاع مقدس دانست و گفت: دشمن یک هجمه سنگین فرهنگی علیه ما ایجاد کرده است و توسعه فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند سد مستحکمی در برابر این هجمه باشد.
کد خبر: ۶۴۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ - 09January 2024

جهاد تبیین بهترین ابزار برای گسترش فرهنگ دفاع مقدس/ فرهنگ دفاع مقدس سدی مستحکم در برابر هجمه‌های دشمن استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس مستقر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، «همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» و همزمان «نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال برگزاری است.

سردار «علی باباخانی» رئیس مرکز تاریخ جامع و دانشنامه دفاع مقدس استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی و در گفت‌وگو با دفاع‌پرس، با بیان اینکه فرهنگ اصلی‌ترین مؤلفه قدرت و مهم‌ترین مقصد برای نظام اسلامی است، اظهار داشت: مهم‌ترین هدف در نظام اسلامی شکل‌گیری یک فرهنگ مبنی بر اسلام ناب محمدی (ص) است.

سردار باباخانی با بیان اینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند و جهاد کردند، گفت: امروز یکی از وظایف ما انتقال فرهنگ دفاع مقدس با بهره‌گیری از جهاد تبیین است.

رئیس مرکز تاریخ جامع و دانشنامه دفاع مقدس استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: در این نمایشگاه به دنبال تبادل اطلاعات در حوزه انتقال رخداد‌های دفاع مقدس به نسل جوان و سنجش میزان موفقیت در این امر هستیم.

وی با بیان اینکه با توجه به جنگ ترکیبی دشمن و پیچیدگی اقدامات آن‌ها خلاء‌ها در حوزه فضای مجازی مورد بررسی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: دشمن یک هجمه سنگین فرهنگی علیه ما ایجاد کرده است و توسعه فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند سد مستحکمی در برابر این هجمه‌ها باشد.

سردار باباخانی تأکید کرد: باید نقاط ضعف را شناسایی کنیم و بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های دقیق این خلاء‌ها را برطرف کنیم.

رئیس مرکز تاریخ جامع و دانشنامه دفاع مقدس استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر صد برابری کردن تولیدات دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس گنجینه تمام‌نشدنی است و ما باید تمام ابعاد آن را تبیین کنیم. دفاع مقدس یک فرصت عظیم است و ما باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی گفت: یکی از راه‌ها برای بهره‌گیری از این فرصت مشارکت مردم، سازمان‌های مردم‌نهاد و دستگاه‌های متولی در جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.

سردار باباخانی خاطرنشان کرد: باید روایت اول از رخداد‌های دفاع مقدس داشته باشیم تا از تحریف آن توسط دشمنان جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار