فرماندار سنندج:

نوع‌دوستی از شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی است

«عسکری» نوع‌دوستی و رفع مشکلات هم‌نوعان را از شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی برشمرد و گفت: خیرین و افراد نیکوکار در حقیقت تسهیل‌گر دولت در رفع محرومیت و به عنوان حلقه میانی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.
کد خبر: ۶۴۳۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ - 09January 2024

نوع‌دوستی و رفع مشکلات هم‌نوعان از شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، مراسم اهدای سبد کالا به مهرجویان بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها امروز با حضور مسئولان در سنندج برگزار شد.

«حسن عسکری» فرماندار سنندج در این مراسم ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، نوع‌دوستی و رفع مشکلات هم‌نوعان را از شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی برشمرد و اظهار داشت: نوع دوستی و حرکت در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان توفیق الهی است که نصیب اعضای خدوم بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها شده است.

وی افزود: خیرین و افراد نیکوکار در حقیقت تسهیل‌گر دولت در رفع محرومیت و به عنوان حلقه میانی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

عسکری به اثرگذاری زنان در جنگ شناختی و مشارکت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: زنان در بحث انتخابات نباید فقط نظاره‌گر باشند و در راستای مشارکت حدکثری و نیز انتخاب کاندیدای اصلح فعالیت نمایند.

وی حضرت فاطمه زهرا (س) را کامل‌ترین و برترین الگو و اسوه برای زنان مسلمان جهان عنوان کرد و افزود: این شخصیت بزرگوار به بهترین شکل ممکن نقش دختر، مادر و همسر را در خانواده داشته و همواره آرامش و محبت را به اعضای خانواده هدیه می‌دادند.

فرماندار سنندج تصریح کرد: زنانی که به دنبال رستگاری خود و خانواده هستند، حضرت فاطمه زهرا (س) را اسوه خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه اسلام برای تمام انسان‌ها الگو برای مسیر زندگی تعریف کرده است، گفت: در دین مبین اسلام برای زنان حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان بهترین الگو برای مسیر سعادت و رسیدن به کمال است.

عسکری یادآور شد: زنان رکن اصلی جامعه انسانی هستند و علاوه بر هر مسئولیتی، مهم‌ترین نقش را در کانون خانواده برعهده دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها