حضور حداکثری اقتدار ملی/ فرماندار سنندج:

انتخابات یکی از دستاورد‌های بزرگ نظام است

«عسکری» گفت: انتخابات یکی از دستاورد‌های بزرگ نظام است که تلاش برای مشارکت در انتخابات گام برداشتن در مسیر شهید سلیمانی و بصیرت افزایی خواهد بود.
کد خبر: ۶۴۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹ - 26December 2023

انتخابات یکی از دستاورد‌های بزرگ نظام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حسن عسکری» فرماندار سنندج امروز سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت با اشاره به اینکه آماده برگزاری انتخاباتی هستیم که جهانیان به آن چشم دوخته‌اند، اظهار داشت: انتخابات یکی از دستاورد‌های بزرگ نظام است که تلاش برای مشارکت در انتخابات گام برداشتن در مسیر شهید سلیمانی و بصیرت افزایی خواهد بود.

وی افزود: همه کسانی که دل در گرو توسعه ایران اسلامی دارند باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس که تضمین کننده امنیت و تشکیل مجلسی قوی در راستای پیشرفت کشور است تلاش کنند.

عسکری با اشاره به اینکه مردم با حضور آگاهانه خود فتنه و فتنه‌گران را به زباله‌دان تاریخ انداختند، اضافه کرد: روز ۹ دی یوم‌الله و روزی ماندگار در تاریخ کشورمان است و همه دستگاه‌های اجرایی موظف به برگزاری ویژه برنامه‌ای برای جامعه هدف و کارکنان خود در راستای جهاد تبین و بصیرت افزایی هستند.

وی با بیان اینکه حوادثی که پس از انتخابات سال ۸۸ رخ داد، شیرینی حضور میلیونی مردم را تلخ کرد، تصریح کرد: فتنه‌گران با اسم رمز تقلب، هشت ماه ایران اسلامی را دچار چالش کردند و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، نظام را تا لب پرتگاه برده و این ظلم را به مردم و نظام تحمیل کردند.

فرماندار سنندج با بیان اینکه حماسه ۹ دی اوج بصیرت و آگاهی مردم ایران اسلامی بود، گفت: امروز شاهد دستاورد‌های محور مقاومت در غزه، یمن، عراق و سوریه هستیم که حاصل مکتب شهید سلیمانی است و باید به نسل جوان به عنوان قهرمانی ملی و بین‌المللی معرفی شود.

فرماندار سنندج در ادامه از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در روز‌های ۹ و ۱۳ دی‌ماه در سنندج خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها