در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی: فعالیت قوی و تبیین مفاهیم انقلاب و دفاع مقدس در شبکه‌های مجازی ضرورت دارد

سرهنگ الهی‌راد گفت: فعالان و متولیان فرهنگی برای نظام‌سازی فرهنگی در جامعه اسلامی باید با بهره‌گیری از سوژه‌های دفاع مقدس و استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها، دوران سراسر حماسه و ایثار دفاع مقدس را بازخوانی کنند.
کد خبر: ۶۴۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲ - 09January 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی: فعالیت قوی و تبیین مفاهیم انقلاب و دفاع مقدس در شبکه‌های مجازی ضرورت داردسرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال برگزاری است، در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس با اشاره به دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در عرصه فضای مجازی، اظهار داشت: فعالان و متولیان فرهنگی برای نظام‌سازی فرهنگی در جامعه اسلامی باید با بهره گیری از سوژه‌های دفاع مقدس و استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها، دوران سراسر حماسه و ایثار دفاع مقدس را بازخوانی کنند.

سرهنگ الهی‌راد تصریح کرد: همکاری و تعامل بسیار خوبی در حوزه رسانه و کانون‌های رسانه‌ای و سایبری ادارات و نهاد‌های خراسان شمالی و همچنین اشخاص علاقمند به فعالیت در این عرصه بوجود آمده که از این رهگذر سعی شده تا آثار و اسناد و تولیداتی با موضوع دفاع مقدس و ایثار و شهادت تهیه، تولید و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی متذکر شد: امروز با توجه به وجود تبلیغات دروغین در خصوص نظام اسلامی در رسانه و شبکه‌های مجازی ایادی استکباری، نیازمند پرداختن به نقش رزمندگان و دستاورد‌های دفاع مقدس و برجسته کردن آن در این فضا هستیم. همچنین فعالیت قوی و با بصیرت در شبکه مجازی در حوزه تبیین و باز نشر مفاهیم انقلاب و دفاع مقدس ضرورت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار