تجربه شکست دشمن در طوفان الاقصی، غیر قابل ترمیم است

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: تجربه شکست دشمن در طوفان الاقصی، غیر قابل ترمیم است.
کد خبر: ۶۴۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ - 08January 2024

تجربه شکست دشمن در طوفان الاقصی، غیر قابل ترمیم استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک،  «حسین محمودی فر» سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در آیین  بر آستان آفتاب که در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان اظهار داشت: هراس دشمنان از نام شهید حاج قاسم سلیمانی به گونه‌ای است که هر روز دست به اقدامات تروریستی جدیدی می‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: در مقطعی از تاریخ هستیم که دشمن تلاش می‌کند مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ کند این در حالیست که به لطف خدا، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری را رقم خواهند زد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه انتقام این عملیات تروریستی گرفته خواهد شد، یادآور شد: شهید سلیمانی با جان‌فشانی‌های رزمندگان مقاومت، تمام امکانات و مقر‌های داعش را از بین برد و به همین دلیل دشمنان به این عملیات کور متوسل شده‌اند و زنان و کودکان بی‌گناه را به شهادت رساندند.

وی گفت: دشمن بداند که این اقدامات باعث اتحاد و یکپارچگی و ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری بیشتر عموم مردم خواهد شد و این دست جنایات، خللی در اراده پولادین این ملت ایجاد نخواهد کرد.

محمودی فر ادامه داد: شکستی که دشمن در طوفان الاقصی داشت، شکستی بزرگ و غیر قابل ترمیم است و به همین دلیل دست به چنین جنایات وحشیانه‌ای می‌زند. وی در بخش دیگر سخنان خود به مقام بالای مادر شاره کرد و افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) ریشه شجره طیبه پیامبر خدا است وبه عنوان الگو و اسوه زنان جهان می‌باشد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: اگر امروز به دستاوردی رسیده ایم، حاصل خون شهیدان والا مقامی است که در دامان مادرانی پرورش یافته اند که الگو یشان حضرت فاطمه زهرا بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها