حضور حداکثری اقتدار ملی/ استاندار گلستان عنوان کرد؛

ثبت نام اقوام و گروه‌های سیاسی برای نامزدی انتخابات مجلس در گلستان

«زنگانه» گفت: خوشبختانه در شاخص‌های مختلف ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی، شاهد رشد قابل توجه و افزایش شاخص‌ها در استان گلستان هستیم و از همه اقوام و مذاهب به نسبت جمعتی آنها و از همه جمعیت سیاسی استان داوطلب نامزدی برای انتخابات پیش رو داریم.
کد خبر: ۶۴۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷ - 08January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، «علی محمد زنگانه» استاندار گلستان امروز در جمع اساتید دانشگاه‌های استان گلستان اظهار داشت: خوشبختانه در شاخص‌های مختلف ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی، شاهد رشد قابل توجه و افزایش شاخص‌ها در استان گلستان هستیم و از همه اقوام و مذاهب به نسبت جمعتی آنها و از همه جمعیت سیاسی استان داوطلب نامزدی برای انتخابات پیش رو داریم.

استاندار گلستان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال تاکید کرد: انتخابات امسال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: همه ما باید نقش سفیر دعوت مردم به انتخابات را ایفا کنیم و با روشنگری و بیان اهمیت برگزاری انتخابات و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم، نقش بسیار موثری را در برگزاری انتخابات باشکوه را ایفا کنیم.

زنگانه خاطرنشان کرد: در ارزیابی مجموعه‌هایی که افکارسنجی را انجام می‌‌دهند، امید ایجاد شده در بین مردم در استان گلستان بیش از میانگین کشوری است و ما باید قدر این شرایط را بدانیم.

وی افزود: خوشبختانه در شاخص‌های مختلف ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی، شاهد رشد قابل توجه و افزایش شاخص‌ها در استان گلستان هستیم.

این مسئول تاکید کرد: خوشبختانه از همه اقوام و مذاهب به نسبت جمعتی آنها و از همه جمعیت سیاسی استان داوطلب داریم.

استاندار گلستان تصریح کرد: ان‌شاءالله با تلاش همگانی شاهد انتخاباتی باشکوه و بسیار خوب باشیم.

ثبت نام تمام اقوام و گروه‌های سیاسی برای نامزدی انتخابات مجلس در گلستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار