رئیس کانون بازنشستگان ارتش در استان سیستان و بلوچستان:

عزت امروز ارتش حاصل جان فشانی پیشکسوتان است

«دهمرده» گفت: باید به حق گفت که عزت امروز ارتش حاصل جان‌فشانی پیشکسوتان است و بدون دلاوری آن‌ها این موفقیت‌ها به دست نمی‌آمد.
کد خبر: ۶۴۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹ - 08January 2024

عزت امروز ارتش حاصل جان فشانی پیشکسوتان استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «نصرت‌الله دهمرده» رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان سیستان و بلوچستان در سفر به شهرستان خاش و بازدید از کانون بازنشستگان آجا در خاش اظهار داشت: باید به حق گفت که عزت امروز ارتش حاصل جان‌فشانی پیشکسوتان است و بدون دلاوری آن‌ها این موفقیت‌ها به دست نمی‌آمد.

وی با اشاره به اینکه پیشکسوتان به‌ عنوان یک سرباز ارتش همواره آماده جان‌ فشانی هستند، تصریح کرد: بازنشستگان نیروهای مسلح ذخیره‌های ارزشمند انقلاب هستند، رسیدگی به معیشت و امور رفاهی بازنشستگان از اولویت‌های کانون است و در این راستا قدم‌های بلندی برداشته شده است.

دهمرده با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر قدم‌هایی بزرگی برای کانون بازنشستگان استان برداشته ‌شده است گفت: رویکرد کانون به کاهش مشکلات و پیگیری ها جهت بهبود رفاه بازنشستگان از طریق افزایش خدمات رفاهی و آموزشی و درمانی در سطح استان است.

این مسئول ادامه داد: در سفر یکروزه رئیس کانون بازنشستگان آجا در سیستان و بلوچستان به شهرستان خاش برنامه دیدار با مدیر کانون خاش و جمعی از پیشکسوتان ارتش و دیدار و گفت‌وگو با فرمانده تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی نزاجا انجام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار