مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان

لزوم تبیین دستاوردها و واقعیت‌های انقلاب توسط روابط عمومی و رسانه‌ها

حجت‌الاسلام طه توکلی بر لزوم تبیین دستاوردها، واقعیات و اقتدار کنونی انقلاب توسط روابط عمومی و رسانه‌ها تاکید کرد
کد خبر: ۶۶۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵ - 13May 2024
به گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از کردستان،حجت‌الاسلام طه توکلی پیش از ظهر امروز در همایش روز روابط‌عمومی‌ها که در آمفی‌تئاتر بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کردستان برگزار شد، با تبریک ایام دهه کرامت و روز روابط عمومی و ارتباطات، اظهار داشت: همه فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه با رغبت و اشتیاق به این حرفه ورود می کنند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس  کردستان بر لزوم تبیین دستاوردها، واقعیات و اقتدار کنونی انقلاب توسط روابط عمومی و رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: دشمنان و شیاطین با استفاده از ابزار در اختیار خود در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی وسوسه‌انگیزی و تطمیع کرده و قصد تحقق اهداف شوم خودشان را در این بستر دارند.

وی با بیان اینکه در قرآن آمده است که دشمنان همواره در مقابل اولیاءالله با شکست مواجه هستند، گفت: حرکت در نقطه مقابل و خواسته دشمن از دیگر وظایف فعالان عرصه رسانه است تا بتوان در این جنگ نابرابر پیروز شویم.

حجت‌الاسلام توکلی ادامه داد: طبق گفته رهبر معظم انقلاب تولید پادزهر، تولید محتوا و مدیریت صحیح آنان از دیگر رسالت خطیر خبرگزاری‌ها است که باید در تولید و انتشار اخبار بر اساس اولویت‌بندی و در نظر گرفتن شرایط جامعه مدنظر قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردستان تاکید کرد: رسانه‌ها و روابط عمومی ها باید زیرساخت‌ها و افکار و زیرساخت‌های روانی‌ جامعه را جهت پیشبرد برنامه‌ها آماده کنند.

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج به عنوان فرزندان معنوی امامین انقلاب در هر نوع ماموریت اعم از سخت و نرم، لزوما منظومه فکری امامین انقلاب را به عنوان محتوای ماموریت خود قرار می دهند، گفت: اگر‌ ملت‌ها مجالی پیدا کنند و فضای حاکم رسانه‌ای بر دنیا و کمپانی‌های رسانه‌ای اجازه دهند بدون شک از مبانی نجات‌بخش اسلام و منظومه فکری امام و رهبری تبعیت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام توکلی به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این ‌روزها نسل جوانان و دانشگاهیان دنیا علیه فساد اسرائیل و برای حمایت از مردم مظلوم مشت محکومیت بیرون آورده و اکنون شعارهایی که ما در طول 45 سال گذشته سر دادیم را تکرار می کنند.

وی عنوان کرد: دشمنان هر آنچه که محاسبه و برنامه‌ریزی می‌کنند، در می‌یابند که انقلاب و رویکرد و مفاهیم دینی مسیر پیشرفت خود را ادامه می‌دهد ضمن اینکه اراده خداوند بر این قرار گرفته که حکومت‌های مفاهیم دینی حرف برای گفتن دارند.

حجت‌الاسلام توکلی خاطرنشان کرد: در حوزه عملیاتی بهترین دفاع آفند است و قدرتمندترین آفند ما نفسِ جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه در مقابل هجمه رسانه‌ای دشمن، باید برنامه و راهبرد داشته باشیم، خاطرنشان کرد: یکی از مظلومیت‌های دولت انقلابی سیزدهم، علی‌رغم‌ همه تلاش‌ها و اقدامات در حوزه‌های مختلف دیپلماسی، عمرانی و ... عدم بیان اقدامات است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار