مدیرعامل شرکت آبفا کردستان:

خبرنگاران و رسانه‌ها بازوی اطلاع رسانی هستند

«فرهاد» با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه ها بازوی اطلاع رسانی خدمات این مجموعه هستند، گفت: خبرنگاری شغل و حرفه‌ای است که جدا از تخصص، شوق و ذوق هنری می‌خواهد و اصحاب رسانه استان از این ظرفیت‌ها برخوردارند.
کد خبر: ۵۳۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷ - 03August 2022
خبرنگاران و رسانه ها بازوی اطلاع رسانی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «محمد فرهاد» مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان که امروز با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیر حراست و مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کردستان و خبرنگاران استان برگزار شد، اظهار داشت: رسانه ها همواره یار و یاور مجموعه آب و فاضلاب بوده اند و امیدواریم این روند استمرار داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه خبرنگاران زیادی برای روشنگری و اطلاع رسانی جامعه جان خود را از دست داده‌اند، افزود: خبرنگاری شغل و حرفه‌ای است که جدا از تخصص، شوق و ذوق هنری می‌خواهد و اصحاب رسانه استان از این ظرفیت‌ها برخوردارند.
 
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خواستار کمک رسانه‌ها و خبرنگاران به شرکت آبفا برای ارائه خدمات بهتر به مردم شد و ادامه داد: خبرنگاران و رسانه ها را بازوی اطلاع رسانی خدمات این مجموعه هستند و با انعکاس صحیح خدمات صورت گرفته به ایجاد همدلی و همراهی میان شرکت آبفا و آحاد جامعه کمک می کنند.
 
فرهاد خواستار همکاری و فعالیت بیشتر رسانه ها در آگاه سازی جامعه پیرامون مقوله مهم صرفه جویی و حفظ و حراست از آب در طول سال میان خانواده ها و شهروندان شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها