پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت روز خبرنگار

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان طی پیامی به مناسبت روز خبرنگار، این روز را به اصحاب قلم و اندیشه تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷ - 08August 2021

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار «ذبیح الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی با صدور پیامی ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به خبرنگاران، اصحاب قلم و اندیشه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ»

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به‌ ویژه خبرنگاران محترم با درک موقعیت حساس و حیاتی در برهه‌های مختلف از جمله در تلخ‌کامی بروز و شیوع کرونا، به رسالت آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی خود عمل کردند و در همراهی با مردم و مسئولین، به خوبی پیام رسانی و روشنگری نمودند.

شهدای خبرنگار و رسانه با گذشتن از خون خود، امنیت فعلی کشورمان را تضمین بخشیده و باعث تداوم انقلاب اسلامی شدند. خبرنگاران در جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا، بر سر حِرفه خویش با هیچ صاحب زر و زوری معامله نکرده و اصول انقلابی خود را که همان دفاع از مظلومان و انعکاس درد و رنج آنان است، بهتر از گذشته انجام می‌دهند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، خصوصا رسانه‌های استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، امیدوارم همیشه با قلم خود، خون شهدای ایرانِ اسلامی را پاس بدارند و همچنین لازم می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران بخش فرهنگی و ارزشی خصوصا جامعه‌ی رسا‌‌نه‌ای دفاع‌مقدس که در انعکاس اخبار و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سعی و تلاش فراوان دارند، اعلام دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار