پیکر شهید حادثه تروریستی کرمان در سیرجان تشییع شد

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید حسین علی بیگی از شهدای انفجارهای تروریستی گلزار شهدای کرمان که اهل سیرجان بود امروز با حضور پرشور مردم و مسئولان در حسینیه امام ‌خمینی (ع) و معراج شهداء این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷ - 07January 2024

پیکر شهید حادثه تروریستی کرمان در سیرجان تشییع شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، پیکر شهید «حسین علی بیگی» از شهدای انفجارهای تروریستی گلزار شهدای کرمان عصر دیروز (شنبه) وارد سیرجان و مراسم وداع با این شهید حادثه تروریستی با حضور خانواده وی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت الاسلام «علی اکبر علیدادی سلیمانی» امام جمعه انار (شمال استان کرمان) در این مراسم اظهار داشت: دشمن درصدد انتقام‌گیری از مردمی است که بیش‌ از نیم قرن پای ارزش‌ها و ریشه‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در دامان خود پرچم‌داران مقاومت را پرورش داده اند.

وی افزود: ترور تنها چیزی است که از دست پرورش‌یافته‌های صهیونیست و آمریکا برمی‌آید وگرنه مرد، در میدان‌ نبرد می‌جنگد نه اینکه مردم مظلوم را در غفلت ترور کند.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار داشت: دشمنان ما آنقدر نادان و خبیث هستند که نمی دانند شیرمردان این سرزمین از شهادت ترسی ندارند.

پیکر شهید علی بیگی پس از اقامه نماز در جوار شهدای سیرجان خاکسپاری شد.

شهید علی بیگی متولد ۱۳۴۹ و کارمند راه آهن سیرجان بود که ماه‌های پایانی بازنشستگی خود را سپری می کرد.

مردم سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری جنوب غرب مرکز استان کرمان از انقلاب تاکنون ۶۰۰ شهید را تقدیم نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار