دلجویی رئیس دیوان عالی کشور از مجروحان حادثه تروریستی کرمان

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری با حضور در بیمارستان شهید باهنر و همچنین منزل یکی از مجروحان جنایت تروریستی کرمان با تعدادی از آسیب دیدگان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۴۳۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲ - 07January 2024

دلجویی رئیس دیوان عالی کشور از مجروحان حادثه تروریستی کرمانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدجعفر منتظری» رئیس دیوان عالی کشور با حضور در بیمارستان شهید باهنر و همچنین منزل یکی از مجروحان جنایت تروریستی کرمان با تعدادی از آسیب دیدگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام منتظری بعد از ورود به کرمان ابتدا به منظور عیادت یکی از مجروحین جنایت تروریستی مراسم سالگرد شهید سلیمانی که از ناحیه دست مجروح گردید، به منزل وی رفت و با تحسین روحیه ایثارگری مجروحین، ضمن آرزوی سلامتی برای وی از روند اقدامات درمانی مطلع گردید.

رئیس دیوان عالی کشور در ادامه سفر به استان کرمان به منظور بررسی وضعیت مجروحان در بیمارستان شهید باهنر این شهر حضور یافت و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مجروحین جنایت تروریستی گلزار کرمان در این مرکز درمانی قرار گرفت و برای آنان آرزوی سلامتی کرد.

وی همچنین ضمن تسلیت به خانواده شهدای این جنایت تروریستی، بر استفاده از تمام امکانات و تجهیزات پزشکی برای درمان مجروحان این جنایت دلخراش تأکید کرد و افزود: مسؤولان بهداشت و درمان از هیچ اقدامی برای بهبود فوری مجروحان دریغ نکنند.

در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان، مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان و جمعی از اعضای شورای قضایی استان، رئیس دیوان عالی کشور را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 241 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار