ادای احترام دانشجویان خوزستانی درس آشنایی با دفاع مقدس به مقام شهدا

طبق روال هر سال و در آغاز امتحانات پایان ترم درس آشنایی با دفاع مقدس، دانشجویان عزیز دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بر مزار شهدای گمنام حاضر شدند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان‌های بلند این فرزندان افتخار آمیز وطن تجدید عهد و پیمان کردند.
کد خبر: ۶۴۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ - 07January 2024

ادای احترام دانشجویان خوزستانی درس آشنایی با دفاع مقدس به مقام شهدابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، جلسه کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور برخی اساتید و نمایندگان دانشگاه‌های خوزستان در اهواز برگزار شد.

«فضل‌الله صرامی» دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این جلسه با تقدیر از زحمات یکساله و همکاری همه جانبه همه مدیران، معاونان و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان در حوزه‌های علمی دفاع مقدس اظهار داشت: طبق روال هر سال و در آغاز امتحانات پایان ترم درس آشنایی با دفاع مقدس، دانشجویان عزیز دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بر مزار شهدای گمنام حاضر شدند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان‌های بلند این فرزندان افتخار آمیز وطن تجدید عهد و پیمان کردند.

وی افزود: خوشبختانه با حضور اساتید برجسته این درس که همگی از فرماندهان و پیشکسوتان برجسته دوران دفاع مقدس هستند، بار دیگر شاهد آغاز امتحانات پایان ترم این واحد درسی در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز هستیم.

صرامی گفت: طبق بررسی به عمل آمده رضایت نسبی خوبی هم از سوی دانشجویان و هم از سوی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در سال تحصیلی گذشته اعلام شده و کلاس‌ها توانسته با کیفیت بخشی مطلوب پاسخگوی نیاز دانشجویان باشد.

دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با تشکر از همراهی و علاقه‌مندی سردار مرادحاجتی و تاکید وی به گسترش این درس در همه مراکز دانشگاهی استان بیان داشت: دانشجویان عزیز پس از سخنرانی اینجانب در خصوص اهمیت معنوی و ارزشی این کتاب در بین نسل جوان، جنایات اخیر استکبار جهانی و ایادی‌اش را در شهر کرمان محکوم کردند و خواستار اشد مجازات برای عوامل این حادثه تروریستی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار