پیام تسلیت فرماندار شهرستان خاش در پی به حادثه تروریتس کرمان

صالحی در پیامی شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی زائران گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۴۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ - 04January 2024

پیام تسلیت فرماندار شهرستان خاش در پی به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان در انفجار تروریستی شهر کرمانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «صاحب گل صالحی» فرماندار شهرستان خاش در پیامی شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی زائران گلزار شهدای کرمان را تسلیت عرض کرد.

متن پیام بدین شرح است:

خبر حادثه تروریستی امروز چهارشنبه۱۳دی و شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در جریان برگزاری چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست تروریست‌ های کوردل، بار دیگر تصویری گویا از کوردلی دشمنان ملت ایران را به نمایش درآورد چرا که دستان پلید شیطان صفتان و دشمنان دین خدا به خون مردمی بی دفاع آغشته شد که راه و رسالت آنها با مکتب سید و سالار شهیدان ترسیم گشته بود.

آنهایی که حتی از سنگ مزار سردار دلها و جمع شدن مردم در کنار مزارش ترس و هراس دارند غافل از این هستند که با این اقدامات ناجوانمردانه ملت ایران دست از اهداف خود برنمی‌دارد.

اینجانب ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و با آرزوی بهبودی مجروحان حادثه، تسلیت به محضر مقام عظمای ولایت، خانواده های سوگوار شهدای مظلوم این حادثه و ملت شریف ایران اسلامی، برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها