کتاب «مادرانه»روانه بازار کتاب شد

کتاب «مادرانه» تالیف حجت‌الاسلام «محمدجواد نظافت» جدیدترین اثر انتشارات به‌نشر در مقام مادری و فرزندآوری منتشر و روانه بازار کتاب شد.
کد خبر: ۶۴۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ - 02January 2024

«مادرانه» اثر جدید به نشر، تاملی در مقام مادری و فرزندآوری روانه بازار کتاب شدبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، کتاب «مادرانه» به قلم حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدجواد نظافت یزدی» عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان در سه فصل شکوه مادری، در کمین مادری و موانع مادری به رشته تحریر درآمده است.

در این نوشتار با بهره‌گیری فراوان از تعالیم و معارف قرآن و عترت، درباره مقام و جایگاه مادری به تفصیل گفت‌وگو شده است. همچنین ضرورت و اهمیت فرزندآوری با توجه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین و اشاره‌ای به برنامه حساب‌شده دشمن، در خصوص موانع فرزندآوری اشاره شده است.

در ادامه برخی نگرش‌های غلط و رفتار‌های نادرست که ممکن است مانع فرزندآوری در میان خانوادها، شود و راه حل رفع موانع برشماری شده‌اند.

در پایان کتاب نیز مجموع‌های از تصاویر الهام‌بخش پیرامون رسالت مادری، فرزندآوری و تربیت فرزند ضمیمه شده است. این تصاویر حاصل زحمات برخی مؤسسات و نهاد‌های دغدغه‌مند در زمینه فرزندآوری مانند نهضت مردمی پوستر انقلاب، پویش ایران جوان، سایت رهبر معظم انقلاب اسلامی (بخش ر یحانه)، مجموعه خیمه (بانوان هنرمند انقلابی) و خانه طراحان انقلاب اسلامی است که امید می‌رود این اثر، گامی در جهت نزدیک شدن به سبک زندگی اسلامی ایرانی باشد و برای تشکیل خانواده‌های نورانی که در دامان پر مهر پدر و مادر، فرزندانی پرشمار و صالح تربیت می‌کنند، انگیزه‌بخش باشد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «مادر واژه‌ای است که در تمام فرهنگ‌ها و ادیان مورد تقدیس و ستایش بوده است. این ستایش بیانگر جایگاه بلند و اهمیت والای این نقش در هستی است. این جایگاه والا تنها نصیب بانوانی می‌شود که با فرزندآوری و تربیت نسل آینده به مقام پرشکوه مادری نائل شوند و شیرینی و زحمت توامان آن را پذیرا باشند.»

کتاب «مادرانه» با طراحی جلد ناصر حسنی، در قطع رقعی و ۲۴۸ صفحه منتشر شده و با شمارگان هزار نسخه با قیمت ۱۱۰ هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی کتاب این انتشارات به آدرس www.behnashr.com در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

همچنین علاقهمندان می‌توانند پیام درخواست کتاب را به شماره ۰۹۰۲۷۶۵۲۰۰۸ پیامک کنند یا نسخه الکترونیک اثر را از اپلیکیشن کتابخوان به‌نشر و فرا کتاب تهیه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار