شهید قدس/ در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

رئیس شورای شهر تهران: حاج قاسم احیا‌گر جبهه مقاومت بود/ حرکت‌های مجاهدانه سردار دل‌ها هیچگاه فراموش نخواهد شد

چمران گفت: سردار سلیمانی احیا‌گر جبهه مقاومت بود و مجاهدت‌ها و حرکت‌های مجاهدانه ایشان هیچگاه فراموش نخواهد شد.
کد خبر: ۶۴۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ - 02January 2024

رئیس شورای شهر تهران: حاج قاسم احیا‌گر جبهه مقاومت بود/حرکت‌های مجاهدانه سردار دل‌ها هیچگاه فراموش نخواهد شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در دویست و پنجمین جلسه شورا با گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، اظهار داشت: روز زن را به همه بانوان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم بانوان ما با تاسی از حضرت زهرا (س) راه این بانوی بزرگوار را ادامه دهند.

چمران با تبریک سالروز ولادت امام خمینی (ره) گفت: ایشان یکی از نوادر تاریخ است که نهضت اسلامی و مقاومت اسلامی را پایه‌گذاری کردند و امروز آثار آن را می‌بینیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با گرامی‌داشت سالروز شهادت حاج قاسم و روز جهانی مقاومت ادامه داد: ایشان به نامردانه‌ترین شکل ممکن به شهادت رسیدند.

وی افزود: حاج قاسم احیا‌گر جبهه مقاومت بود و مجاهدت‌ها و حرکت‌های مجاهدانه ایشان هیچگاه فراموش نخواهد شد.

چمران با اشاره به استمرار حملات وحشیانه اسرائیل در غزه و نسل‌کشی در فلسطین خاطرنشان کرد: این جنایت‌ها در تاریخ به عنوان نمونه‌ای از وحشی‌گری باقی خواهد ماند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه امروز شاهد ادامه تظاهرات در کشور‌ها هستیم، خاطرنشان کرد: امروز اقدامات یمن که خداوند آن‌ها را پیروز کند در مقابل آمریکا قابل تقدیر است و از خداوند می‌خواهم به سایر حکام عرب که در خواب غفلت و بی غیرتی هستند بیداری و غیرت عطا کند تا از این سکوت دست بکشند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار