شهید قدس/

برگزاری جلسه هماهنگی روز جهانی مقاومت در تفتان

همزمان با هفته مقاومت گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی روز جهانی مقاومت در سالن اجتماعات فرمانداری تفتان برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ - 01January 2024

برگزاری جلسه هماهنگی روز جهانی مقاومت در تفتانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، همزمان با هفته مقاومت گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی، با حضور فرماندار، ائمه جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌هایی اجرایی شهرستان جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی روز جهانی مقاومت در سالن اجتماعات فرمانداری تفتان برگزار شد.

«‌علیرضا شهنوازان» فرماندار شهرستان تفتان در این جلسه گفت: مراسم ملی بزرگداشت شهید سلیمانی 13 دی‌‌‌ سالروز شهادت سردار سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان تفتان در هفته مقاومت در شهر نوک آباد برگزار خواهد شد  

شهنوازان ‌افزود: شهید سلیمانی قهرمان ملی و امت اسلام است و به الگویی برای تمام جوانان آزاداندیش و حق‌جو در تمام دنیا تبدیل شد. امروز ما به حاج قاسم مانند گذشته نیاز داریم، چراکه نماد هویت ایرانی و اسلامی است. او هم به‌دنبال اعتلای انقلاب اسلامی بود و هم اینکه ایران را حرم می‌دانست. حاج قاسم و همرزمان شهیدش به شهدای مدافع حرم معروف بودند، اما او ایران را هم حرم می‌دانست که اگر ایران آسیب می‌دید، خیلی از حرم‌ها آسیب می‌دیدند. 

وی بیان داشت: بی‌شک یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان شخصیتی بزرگ که خار چشم استکبار، صهیونیسم و نفاق بود و با دلاوری خود نقشه‌های پیچیده دشمنان اسلام را با شکست مواجه کرد، تا همیشه فردا تا در تاریخ ایران، اسلام و جهان باقی خواهد ماند و تربیت یافتگان مکتب انقلاب اسلامی با الگوگیری از شخصیت آن سردار رشید، پرچم مقاومت را همچون گذشته به اهتزاز در خواهند آورد.

در ادامه این جلسه اعضای ستاد گرامیداشت هفته مقاومت برنامه های پیشنهادی خود برای اجرا در این هفته اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها