پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت ۹ دی؛

یوم الله نهم دی روز تفضل و توجه الهی به ملت ایران اسلامی است

سردار «جعفری» به مناسبت یوم الله ۹ دی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۴۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ - 30December 2023

یوم الله نهم دی، روز تفضل و توجه الهی به ملت ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت ۹ دی پیامی صادر کرد. 

در این پیام آمده است:

یوم الله نهم دی، روز تفضل و توجه الهی به ملت ایران در سایه سار ولایت، وحدت کلمه و اتحاد برای پاسداشت انقلاب اسلامی در برابر نامحرمان، فتنه گران ومنافقان و بدخواهان است، که حرکت عظیم و پر شور و شعور ملت ایران پیام روشن و مشتی محکم بر دهان بزدلان کینه توز داخلی و متجاسران خارجی بود که نقشه وتوطئه های شیطانی شان از پشت پرده های پوشالی بیرون زد و بار دیگر حقانیت و مظلومیت ملت مقتدر ایران اسلامی در راه مبارزه با مستکبران را به تصویر کشید.

امسال در حالی چهاردهمین سالگرد حماسه ۹ دی را گرامی می‌داریم که جهان شاهد جنایات گسترده رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم علیه ملت مظلوم فلسطین است. نسل‌کشی، جنایت علیه بشریت و تجاوز رژیم صهیونیستی، سند رسوایی مدعیان حقوق بشر و مردم‌سالاری است که فتنه ۸۸ را طراحی، هدایت و حمایت کردند.

اینجانب ضمن گرامی داشت این روز مهم و با تقدیر از مردم همیشه در صحنه و بصیر ایران اسلامی ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند انقلاب و راه امام خمینی(ره) و شهدای عزیز، اعلام می دارم: همچنان بر عزم خود برای تقویت و پشتیبانی نیروهای مسلح پایبند بوده و دفاع از کیان، امنیت ‌و منافع ملی میهن اسلامی مان در کنار نیروهای مسلح پر افتخار و قهرمان را وظیفه شرعی و ذاتی خود می داند و در این مسیر مقدس از هیچ کوششی فروگذار نخواهد نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار