معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه:

دشمنان به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه هستند

کریمخانی گفت: دشمنان در سال گذشته چند گام را طراحی کردند در اولین گام ایجاد احساس یاس و ناامیدی در بین مردم بود و در گام بعدی ایجاد آشوب‌ها و اغتشاشات محله محوری که همه را درگیر کند، جنگ داخلی و تجزیه ایران از دیگر گام‌هایی بود که دشمنان طراحی کرده بود که همه این‌ها هزینه‌هایی داشت.  
کد خبر: ۶۴۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ - 30December 2023

دشمنان به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار پاسدار «احد کریمخانی» معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه امروز شنبه در مراسم یوم الله نهم دی در جمع مردم گرگان اظهار داشت: از زمان شکل گیری انقلاب همواره شاهد دو جبهه حق و باطل بودیم که در طرف باطل آمریکا و استکبار از هیچ شیطنتی برای ضربه زدن به انقلاب دریغ نکردند و همیشه به دنبال آسیب به نظام ما بودند.

کریمخانی گفت: دشمنان به دنبال این بودند که شهادت طلبی مردم ایران را به رفاه طلبی تبدیل کنند و عملا دستور جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی ایران صادر شد و شروع به توهین به مقدسات کردند و به اهل‌بیت، اصل نظام و حتی ساحت مقدس ربوبیت جسارت کردند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه تصریح کرد: در سال ۸۸ تعدادی از بازیگران هالیوودی به ایران دعوت می شوند تا به فتنه گران کمک کنند و بر مبنای یک ادعای دروغین، فتنه تقلب را مطرح کردند و از فردای انتخابات فضای کشور به سمت آشوب و ناامنی رفت و قریب به ۸ ماه کشور به سمت آشوب و اعتراض رفت و ۶۳ میلیارد تومان خسارت به کشور وارد شد.

این مسئول بیان داشت: در سال گذشته چند گام را طراحی کردند در اولین گام ایجاد احساس یاس و ناامیدی در بین مردم بود و در گام بعدی ایجاد آشوب ها و اغتشاشات محله محوری که همه را درگیر کند، جنگ داخلی و تجزیه ایران از دیگر گامهایی بود که دشمنان طراحی کرده بود که همه اینها هزینه هایی داشت. 

وی عنوان کرد: از اول انقلاب تا الان هر زمان نظام ما در این مسیر و حرکت رو به جلویی که در جهت رشد و توسعه برداشته است یک توطئه ای را طراحی کرده است و دشمن هیچ وقت دست از دشمنی بر نمی دارد.

سردار کریمخانی تاکید کرد: در پیش رو انتخابات بسیار مهمی را داریم که برای ما بسیار حائز اهمیت است اما وظیفه ما خلق یک مشارکتی است که به عنوان پشتوانه نظام باشد و به دنیا ثابت کنیم که مردم ما پای نظام و انقلاب هستند.

این مسئول با اشاره به تحولات منطقه اذعان داشت: جریان مقاومت به مرحله ای رسیده است که خود مستقل عمل می کند و طوفان الاقصی را بوجود می آورند که مقام معظم رهبری از آن به عنوان یک شکست غیر قابل ترمیم یاد می کنند.

کریمخانی افزود: طوفان الاقصی تمام معادلات و دکترین رژیم صهیونیستی را از بین برد و این اثر خون مردم فلسطین است، جنایتی که صهیونیست‌ها انجام می دهند خیزشی است که مردم دنیا علیه آنها راه انداخته اند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه تصریح کرد: مقاومت و حماس یک ارتش نیست، توده مردم است و قطعا مقاومت در این مرحله هم پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار