پیام فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در آستانه ورود پیکر شهدای گمنام به استان؛

امنیت ایران اسلامی مرهون فداکاری شهداست

سردار «شجاعی» در آستانه ورود پیکر مطهر شهدای گمنام به استان سیستان و بلوچستان مصادف با ایام فاطمیه پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۳۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ - 11December 2023

پیام فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در آستانه ورود پیکر مطهر شهدای گمنام به استان سیستان و بلوچستان مصادف با ایام فاطمیهبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «رضا شجاعی» فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در آستانه ورود پیکر مطهر شهدای گمنام به استان سیستان و بلوچستان مصادف با ایام فاطمیه پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

(مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا)
برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفادار بودند، و در این راه تا پای جان ایستادگی و در این راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت هنر مردان خداست و مجاهدان فی‌سبیل‌الله شایسته ترین افراد برای کسب این مدال پر افتخار هستند. «به ارواح طیبه این شهیدان و به چشمها و دلهای منتظر پدران ، مادران ، همسران و فرزندان آنان سلام و درود میفرستم و فضل و رحمت فزاینده‌ی پروردگار را برای همه‌ی آنان از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.»

مقام شهید و شهادت پندآموز و تکرارپذیر است و شهید مسیر، راه و جریانش تکرارپذیر است امنیت ایران اسلامی مرهون فداکاری شهدا است. شهدا با خدای خود پیمان بستند تا برای دفاع از عزت و شرف مهین جمهوری اسلامی ایران و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تا پای جان ایستادگی کنند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با یادآوری رشادت‌های شهدای عزیز کشورمان، توفیق روزافزون ملت ایران بالاخص مردم عزیز سیستان‌وبلوچستان را در همه عرصه‌ها از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها