معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان:

یکی از رسالت‌های کمیته امداد مام خمینی (ره) تامین کمک هزینه تحصیلی دانشجویان است

«زریان» گفت: یکی از رسالت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد حمایتی در بخش فرهنگی تامین کمک هزینه تحصیلی دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی است.
کد خبر: ۶۳۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ - 09December 2023

یکی از رسالت‌های کمیته امداد تامین کمک هزینه تحصیلی دانشجویان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «جمال زریان» معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون هزار و ۲۱۲ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان بوده که از این تعداد ۶۴۳ دانشجو در دانشگاه های غیردولتی و حدود ۵۶۹ دانشجو نیز در دانشگاه های دولتی مشغول به تحصیل هستند.

وی اضافه کرد: میزان شهریه پرداختی به دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد در مقطع کاردانی ۱۳ میلیون ریال، کارشناسی ۱۵ میلیون ریال، کارشناسی ارشد ۲۴ میلیون ریال و دکترا ۵۰ میلیون ریال است.

وی افزود: دانشجویان پس از ثبت نام در سامانه امداد هوشمند (سها) بر اساس نوع دانشگاه و مقاطع تحصیلی، سرانه‌های کمک هزینه به حسابشان واریز می شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با بیان اینکه شهریه پرداخت شده برای نیمسال اول سال تحصیلی جاری، به حساب هزار و ۲۲۱ نفر از دانشجویان تحت حمایت این نهاد واریز شده است، اضافه کرد: سه میلیارد ریال از این مبلغ مازاد بر کمک هزینه شهریه به حساب ۵۴ نفر از دانشجویان نخبه واریز شد.

هم اکنون ۱۶۵ هزار نفر از جمعیت استان کردستان در قالب ۷۵ هزار خانوار زیرپوشش نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که حدود ۱۰ درصد جمعیت استان را شامل می شود.

یکی از رسالت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد حمایتی در بخش فرهنگی تامین کمک هزینه تحصیلی دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها