تشییع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در قوچان

پیکر پاک و مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس امشب بر روی دستان مردم شهرکهنه و در حرم امام‌زاده سلطان ابراهیم بن موسی الکاظم علیه‌السلام قوچان تشییع شد.
کد خبر: ۶۳۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶ - 07December 2023

تشییع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در قوچانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که در عملیات مسلم بن عقیل و در منطقه عملیاتی سومار به درجه رفیع شهادت نائل شده بود امشب بر روی دستان مردم شهرکهنه و در آستان مقدس امام‌زاده سلطان ابراهیم بن موسی الکاظم علیه‌السلام قوچان تشییع شد.

مردم شهرکهنه از پیر و جوان گرفته تا زنان و مردان پیکر این شهید گمنام را از ابتدای ورودی این شهر تا آستان مقدس امام‌زاده سلطان ابراهیم بن موسی الکاظم علیه‌السلام بر روی دستان خود همراهی کرده و در کنار پیکر این شهید گلگون‌کفن به مرثیه‌سرایی و عزاداری پرداختند.

پیکر این شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس که همراه ١١ هم‌رزم دیگر خود امروز وارد خراسان رضوی شده بود فردا جمعه ١٧ آذرماه در شهر‌های مزرج و آلماجق از توابع شهرستان قوچان هم تشییع می‌شود و سپس به شهرستان چناران می‌رود و در انتها همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در شهر بینالود آرام می‌گیرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها