پیام تبریک امام جمعه خاش به مناسبت روز دانشجو

حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۳۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷ - 07December 2023

پیام تبریک امام جمعه خاش به مناسبت روز دانشجوبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

شانزدهم آذر ماه ۱۳۳۲ یادآور حماسه ضداستکباری و استبدادی در تاریخ ایران است و به عنوان نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خود گذشتگی، پایداری، استقلال و آزادی است تا سند دیگری از سرافرازی فرزندان این مرز و بوم را برای همیشه در تاریخ ثبت نماید.

توجه به این قشر دارای اهمیت ویژه‌ای است، همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: «قشر دانشجو برای ما، برای این کشور و برای آینده، مهم است».

در این روز دانشجویان در اعتراض به سفر معاون وقت رئیس جمهور آمریکا در دانشگاه تهران به عرصه آمدند و دژخیمان رژیم منحوس پهلوی سه تن از این دانشجویان را به خاک و خون کشیدند.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر ساله دانشجویان آگاه و انقلابی یاد آن روز را گرامی می‌دارند و پایداری در مقابل نظام سلطه را وظیفه تمام ناشدنی یاد می‌کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه ۱۶ آذر، مقام شامخ دانشجویان که امید آینده و ذخیره حیاتی کشور هستند را ارج می‌نهم و امید آن دارم که جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز به‌ویژه دانشجویان شهرستان خاش به مدد ایمان، اندیشه، تلاش مستمر و بی‌وقفه با همراهی اساتید فرهیخته در کنار مدیریت و کارکنان شریف دانشگاه‌ها همواره در توسعه ایران اسلامی موفق باشند و با یاری خداوند متعال در برداشتن گام‌های مستحکم و مطمئن در مسیر اعتلای نام کشور خویش در سطح جهان کوشا و پرتلاش اقدام نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها