نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران:

بسیج در کشور‌های مقاومت قدرتمندتر از گذشته شکل گرفته‌ است

حجت‌الاسلام حاجی صادقی ضمن ابراز امیدواری از شکل‌گیری طوفان‌الاقصای دیگر و آمدن آسانی پس از سختی گفت: بسیج در کشور‌های مقاومتِ منطقه عظیم‌تر و قدرتمند‌تر از پیش شکل گرفته است.
کد خبر: ۶۳۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ - 03December 2023

بسیج در کشور‌های مقاومت قدرتمندتر از گذشته شکل گرفته‌استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» در گفت‌وگو با برنامه «زمین و زمان» اظهار داشت: در طوفان‌الاقصی این رژیم صهیونیستی بود که از حماس شکست خورد و در ادامه همه مدعیان در برابر بچه‌های شیرخوار، زنان و کودکان و انسان‌های بی‌گناه شکست خوردند که از اولی بزرگ‌تر بود.

وی افزود: این سربازان کوچک استکبار را بی‌آبرو کردند و شکست و ضربه‌ای بزرگ زدند و این همانی است که ما فرا گرفته‌ایم که می‌گویند چوب خداوند صدا ندارد، اما مدافع خون مظلومان و شهیدان است و انصافا باید گفت خون این شهیدان پر برکت بود و کاری بزرگ را رقم زد؛ چنانچه امریکایی‌ها سال‌ها تلاش کرده بودند چهره دموکرات و کدخدا برای عالم را به خود بگیرند و بهتر از این نمی‌شد چهره خبیث و زشتشان را افشا کرد و خداوند این کار را نمایان ساخت.

حاجی صادقی با بیان اینکه از این پس کمر اسرائیل شکست و استکبار نیز هرگز موقعیت گذشته را پیدا نخواهد کرد، گفت: در ایام فاطمیه هستیم و بسیج یعنی یک فرهنگ و یک گفتمان که یک سبک زندگی است و ریشه در زندگی حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) دارد.

وی بسیج را به معنای دفاع از حق دانست که مرز و محدودیتی نمی‌شناسد و صرفا انسانیت و ارزش‌های انسانی را در می‌یابد؛ امروز بسیاری نه مسلمان و شیعه هستند و نه در کشور ما زندگی می‌کنند، ولی فرهنگ بسیجی در آن‌ها نیز اثر کرده است که شرف انسانی دارند.

حاجی صادقی با اشاره به سخن امام خمینی که گفتند ما سنگر‌های کلیدی جهان را فتح می‌کنیم، گفت: آن زمان تصور می‌شد سنگر‌های کلیدی جهان حکومت‌ها و سازمان هاست، اما امروز می‌بینیم امام سنگر‌های کلیدی را قلوب ملت‌ها می‌دانستند و بیداری که امروز می‌بینیم صرفا اسلامی نیست و انسانی است و مقاومت و ایستادگی در جای جای دنیا، از مقاومت انسانی نشأت گرفته است.

وی با اشاره به بزرگ‌ترین راهپیمایی مردم امریکا در دفاع از مردم غزه گفت: آن‌ها می‌دانستند حکومت امریکا و استکبار و رژیم اشغالگر این ظلم را به مردم غزه روا داشته اند و ما بیش از این، دیگر چه موفقیتی می‌خواهیم؟!

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران در مصاحبه با رادیو مقاومت خاطرنشان کرد: به روح پاک این شهدا درود می‌فرستیم که این پیروزی و افتخار بزرگ را آفریدند و رهبری نیز یکی از برکات این نهضت را از بین بردن دوگانگی‌های دروغین دانستند و این که دوگانه مقدسی را پایه گذاری کرد که دوگانه حق و باطل می‌باشد و جبهه این دوگانگی شفاف‌تر شد و امروز جبهه مقاومت از همیشه پیروز‌تر و سربلند‌تر در حال فتح سنگر‌های جدید است.

حاجی صادقی ابراز امیدواری کرد خداوند به برکت طوفان الاقصی‌های بعدی که در پیش است، آسانی پس از سختی دیگری را به برکت مقاومت و فرهنگ بسیجی شکل دهد و وقتی با بسیجیان لبنان و غزه و سوریه و عراق و یمن مواجه می‌شویم، احساس می‌کنیم همان گفتمان با قدرت عظیم‌تر در آن‌ها شکل گرفته است.

منبع: رادیو مقاومت

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار