در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم صورت گرفت؛

کسب رتبه نخست مدیحه سرایی توسط گروه انوار الزهرا خوزستان

برگزیدگان بخش‌های نغمات دینی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در بجنورد اعلام شدند که گروه انوار الزهرا از استان خوزستان نیز رتبه نخست بخش خواهران را در قسمت مدیحه سرایی کسب کرد.
کد خبر: ۶۳۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ - 03December 2023

کسب رتبه نخست مدیحه سرایی توسط گروه انوار الزهرا خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، برگزیدگان بخش‌های نغمات دینی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در بجنورد اعلام شدند.

آئین اختتامیه بخش نغمات دینی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران امروز در محل سالن اجتماعات مجتمع داریوش بجنورد و با حضور مسؤولان استانی و کشوری برگزار شد.

این بخش شامل قسمت‌های دعاخوانی، اذان، همخوانی و مدیحه سرایی گروه‌های آقایان و همچنین دعا خوانی و مدیحه سرایی در بخش بانوان بود.

بر اساس اعلام نظر هیأت داوران این دوره از رقابت‌ها در بخش مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم گروه فاطر از استان مازندران توانست رتبه نخست این رشته را کسب کند.

همچنین گروه انوار الزهرا از استان خوزستان نیز رتبه نخست بخش خواهران را در قسمت مدیحه سرایی کسب کرد.

در بخش دعاخوانی نیز «صفی الله توفیق زاده» از استان فارس رتبه این رشته را از آن خود کرد و «بنت الله شابق» از استان خراسان رضوی نیز در بخش دعاخوانی خواهران رتبه اول را کسب کرد.

در رشته اذان و در میان ۱۶ مؤذن حاضر در این دوره از مسابقات، «مجتبی کریمی» از استان مازندران رتبه نخست را به دست آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار