فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

راهبرد دشمن تسلط بر اذهان مردم ایران است

سرهنگ جنیدی گفت: بسیجیان باید با تقویت معنویت و ارتقای سطح دانش و آگاهی خود در مسیر اعتلای نظام مقدس اسلامی گام بردارند چراکه دشمن تمام توان خود را به کار بسته تا برای به انزوا کشیدن جمهوری اسلامی بر اذهان و افکار ملت ایران تسلط پیدا کند.
کد خبر: ۶۳۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ - 24November 2023

راهبرد دشمن تسلط بر اذهان مردم ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در همایش اقتدار بسیجیان که به مناسبت هفته بسیج با حضور گسترده بسیجیان در مصلی نماز این شهر برگزار شد، با بیان اینکه امروز شاهد تحقق وعده حضرت امام خمینی (ره) پیرامون تشکیل بسیج جهان اسلام هستیم، اظهار داشت: این بدان معنا است که امروز بسیج الگوی آزادی‌خواهان جهان شده و طنین فریاد عدالت‌خواهی و آزادی، از قلب اروپا و خیابان‌های لندن و پاریس به گوش می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به تحولات اخیر فلسطین گفت: عملیات طوفان‌الاقصی و شکستی که برای رژیم غاصب صهیونیستی به همراه داشت و رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن به‌عنوان شکست غیرقابل ترمیم یادکردند، برگرفته از تفکر بسیجی و پاسخ به ۷۵ سال ظلم و تجاوز صهیونیست‌ها به مردم مظلوم فلسطین بود.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن تصریح کرد: رزمندگان جبهه مقاومت مستقر در نوار غزه، با طراحی و اجرای عملیاتی غافلگیرانه طوفان‌الاقصی رژیم کودک‌کش اسراییل را در دنیا تحقیر و شکست دادند.

جنیدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیج از بدو تولد در خدمت مردم، انقلاب و نظام مقدس اسلامی بوده، ابراز داشت: از شاخصه‌های اصلی بسیج ولایت‌مداری، تفکر و روحیه جهادی و انقلابی است و لذا کشورهای دنیا برای حفظ تمامیت ارضی خود راهی جز پیروی از تفکر بسیجی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان همچون دوران دفاع مقدس با روحیه جهادی به کمک نهادها آمده‌اند و در عرصه‌های علمی، اقتصادی، اشتغال‌زایی و سازندگی ورود پیدا کرده و عملکرد شایسته و قابل قبولی داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن تأکید کرد: بسیجیان باید با تقویت معنویت و ارتقای سطح دانش و آگاهی خود در مسیر اعتلای نظام مقدس اسلامی گام بردارند چراکه دشمن تمام توان خود را به کار بسته تا برای به انزوا کشیدن جمهوری اسلامی بر اذهان و افکار ملت ایران تسلط پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار