به توسط جمعی از بانوان بوئین زهرائی انجام شد؛

اهدای تابلو فرش و گلیم به حرم امام رضا (ع)

به همت تعدادی از بانوان بوئین زهرائی، یک تابلو فرش و یک تخته گلیم به حرم امام رضا (ع) اهدا شد.
کد خبر: ۶۳۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ - 22November 2023

یک تخته تابلو فرش ویک تخته گلیم به حرم امام رضا (ع) اهدا شدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، طی مراسمی که صبح امروز در صحن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد، با حضور نماینده نذورات و جانشین معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی یک تخته تابلو فرش و یک تخته گلیم اهدایی توسط جمعی از بانوان قالیباف شهرستان بوئین زهرا به آستان قدس رضوی اهدا شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «عبدالله بخشی» جانشین معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی در خصوص اهدای این تابلو فرش اظهار داشت: چندی پیش تعدادی از بانوان بوئین زهرا آموزشگاه گلیم بافی ایجاد کردند که تاکنون ۹۰۰ نفر در آموزش دیده‌اند. این آموزشگاه با توسل به حضرت رضا (ع) کار خود را آغاز کرد و نذر کرده بودند بعد از رونق کار تابلویی ریزبافت و ارزشمند را به بارگاه منور رضوی اهدا کنند که این تابلو امروز به همراه یک گلیم تقدیم بارگاه منور رضوی شد.

در بافت این تابلو فرش ۱۱۱ نفر با نیت تبرک نقش داشتند که اکنون ۱۰ نفر آن‌ها حضور دارند و طی این مراسم علاوه بر هدایای متبرک رضوی به بافندگان، گلدسته نمادینی از حرم مطهر رضوی به این آموزشگاه اهدا می‌شود.

صفیعی اهداکننده این قالیچه دستبافت در این مراسم گفت: این تابلو فرش را به نیت حضرت رضا (ع) در آموزشگاه بافتیم و بسیاری از دوستانی که در بافت این تابلو فرش سهیم بودند حاجت روا شدند. قرار بود این تابلو فرش را با هزینه شخصی به حرم اهدا کنیم، اما امام رضا (ع) شرایط را طوری برای ما فراهم کردند که اکنون میهمان ایشان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها