مدیر دارالقرآن بسیج استان کردستان:

سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در ۱۴ رشته برگزار می‌شود

«سعیدیان» با بیان اینکه سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در ۱۴ رشته برگزار می‌شود، گفت: مرحله استانی سی‌امین دوره مسابقات قرآن کریم و عترت بسیج در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ - 22November 2023

سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در ۱۴ رشته برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «رئوف سعیدیان» مدیر دارالقرآن بسیج استان کردستان در حاشیه برگزاری سی‌امین دوره مسابقات استانی قرآن و عترت بسیج که با حضور نفرات برتر مرحله شهرستانی در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: مرحله استانی سی‌امین دوره مسابقات قرآن کریم و عترت بسیج در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار می‌شود.

وی افزود: نفرات برگزیده مرحله استانی سی‌امین دوره مسابقات قرآن کریم و عترت بسیج به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

سعیدیان تصریح کرد: در مرحله استانی سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج با حضور ۱۵۰ نفر از افراد برتر در مرحله قبل در شهر سنندج برگزار شد.

وی تصریح کرد: از تعداد ۱۵۰ نفر شرکت کننده، ۷۰ نفر در بخش بانوان و ۸۰ نفر در بخش آقایان حضور دارند و به رقابت می‌پردازند.

مدیر دارالقرآن بسیج استان کردستان به رشته‌های قرآنی این مسابقات اشاره کرد و بیان داشت: سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در ۱۴ رشته برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: افراد شرکت کننده در این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ (پنج جز، ۱۰ جز، ۱۵ جز و ۳۰ جز)، حفظ مفاهیم سوره ملک، مفاهیم قرآن، اذان، حکمت نهج‌البلاغه و دعاخوانی صحیفه سجادیه به رقابت خواهند پرداخت.

سعیدیان داوران این دوره از مسابقات را معرفی کرد و یادآور شد: بیان شاه‌کرمی، فاطمه رضایی و زهرا منبری در بخش بانوان و ماموستا ماجد تابه‌زر، جبار زندسلیمی، مهدی احمدوند در بخش آقایان سی‌امین دوره مسابقات قرآن بسیج را داوری می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها