معاونت امور بین‌الملل بسیج مستضعفین کشور:

ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم در زمینه‌های مختلف پیشرفت داشته باشیم

کاظمی گفت: ما ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم در زمینه‌های مختلف پیشرفت داشته باشیم، در زمینه‌هایی که موفقیت می‌بینیم باید با حمایت از آنان پیشرفت بیشتر حاصل شود.
کد خبر: ۶۳۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۴ - 22November 2023

ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم در زمینه‌های مختلف پیشرفت داشته باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان یزد همراه با برپایی نمایشگاه مراکز رشد و نوآوری، تقدیر از برگزیدگان علمی بسیج، ارائه نخبگان علمی جوان و همچنین رونمایی از ابتکارات بسیجیان در پارک علم و فناوری یزد برگزار شد.

«محسن کاظمی» معاونت امور بین‌الملل بسیج مستضعفین کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه جهادگران علم و فناوری در استان یزد اظهار داشت: استان یزد در همه زمینه‌های مختلف صنعتی، نظامی، کشاورزی پیشرفت‌ها و موفقیت‌های خوبی داشته است.

وی گفت: پیشرفت‌های کسب شده امید آفرین بود و در هفته بسیج شاهد نمونه‌های بارزی از دستاورد‌های دانشجویان و دانش‌آموزان بسیجی هستیم که بسیار قابل تقدیر هستند.

معاونت امور بین‌الملل بسیج مستضعفین کشور افزود: ما ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم در زمینه‌های مختلف پیشرفت داشته باشیم، در زمینه‌هایی که موفقیت می‌بینیم باید با حمایت از آنان پیشرفت بیشتر حاصل شود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی و همه افرادی که در این نظام زندگی می‌کنند جزء برترین‌های جهان هستند، حضرت آقا تأکید کردند که در تولیدات نوشته شود ساخت ایران، چرا که آینده جهان و آینده علم اذعان ما خواهد بود.

کاظمی افزود: همانطور که در علم، دین و اخلاق پیشرفت کرده‌ایم در صنعت نیز می‌توانیم پیشرفت کنیم، دستاورد‌ها خوب بوده است، اما باید ادامه بدهیم تا از دنیا جلو بزنیم.

تنظیم: محدثه میرجلیلی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها