رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان یزد خبر داد؛

برگزاری اجلاسیه جشنواره جهادگران علم و فناوری در یزد

سرهنگ میرقانعی گفت: اجلاسیه جشنواره جهادگران علم و فناوری در دومین روز هفته بسیج به نام بسیج پیشرفت و اقتدار برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۹ - 22November 2023

سرهنگ «سید محمد میرقانعی» رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، اظهار داشت: اجلاسیه جشنواره جهادگران علم و فناوری در دومین روز هفته بسیج به نام بسیج پیشرفت و اقتدار برگزار شد.

وی گفت: این جشنواره، گردهمایی از نخبگان، خبرگان فعالان و افراد فعال در عرصه‌های پژوهشی و علم و فناوری که نیروی محرکه، خوب و فعال در استان یزد هستند و از اقدامات شایسته آن تقدیر شد.

رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان یزد ادامه داد: در این گردهمایی اقشار مختلف دانشور هستند و ما از آنان حرکت‌های علمی در عرصه فناوری را شاهد هستیم، در عرصه بسیج علمی و فناوری نقشه راه تعریف شده است و در آن ۱۸ هدف عملیاتی در بالغ بر ۵۰ برنامه و فعالیت تعریف شده است.

میرقانعی اضافه کرد: این برنامه‌ها در ذیل فعالیت‌های دانشور اقشار قرار گرفته و در مجموعه محلات و پایگاه‌های مقاومت بسیج قابلیت اجرا دارد.

وی افزود: ظرفیت بسیج به عنوان شبکه مردمی کمک و احضا و شناساسی صحیح نظام مسائل و رفع نیازمندی‌ها و حل فناورانه مسائل بوده و شاهد خیزیش خوب و حرکت مردمی در استان یزد هستیم.

رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان یزد تصریح کرد: با پیش بینی برنامه‌های ده ساله نقشه راه، برش پنج ساله و سالانه زده شده است و رشد و قوت خوبی داشتیم و از برنامه پیش بینی شده نیز جلوتر هستیم.

نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان یزد، در قالب نمایشگاه مراکز رشد و نوآوری، تقدیر از برگزیدگان علمی بسیج، ارائه نخبگان علمی جوان، رونمایی از ابتکارات بسیجیان در پارک علم و فناوری یزد برگزار شد.

تنظیم:  محدثه میرجلیلی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها