در نشست سراسری جبهه علمی، فرهنگی بسیج اساتید کشور؛

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: دانشگاهیان کارآمدترین افراد برای ایجاد اقتدار علمی کشور هستند

زلفی‌گل با بیان اینکه بهترین عرصه برای سرمایه‌گذاری دانشگاه است، گفت: دانشگاهیان مطمئن‌ترین افراد جامعه هستند که می‌توانند با علم و دانش خود اقتدار علمی کشور را افزایش دهند.
کد خبر: ۶۳۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ - 21November 2023

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: دانشگاهیان کارآمدترین افراد برای ایجاد اقتدار علمی کشور هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محمدعلی زلفی‌گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز (سه‌شنبه) در نشست سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی، فرهنگی بسیج اساتید کشور که صبح امروز (سه شنبه) در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیجی کسی است که نتیجه گفتار، کردار و رفتارش موجب دوام و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

زلفی‌گل ادامه داد: همه کسانی که در هر جای زمین نتیجه رفتار، گفتار و کردارشان در دوام و قوام ایران اسلامی‌ باشد، بسیجی هستند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: دشمنان تلاش می‌کنند که دانشجویان و دانشگاهیان را مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دهند، اما رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه تاکید دارند که تمام توفیقات کشورمان مرهون تلاش‌های دانش آموختگان و اساتید کشور است.

وی تصریح کرد: مگر کسانی که در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری افتخارات می‌آفرینند دانش آموختگان کشورمان نیستند؟ بنابراین دانشگاهیان و دانشگاهیان تمام قد در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند؛ لذا باید حواسمان به توطئه‌های دشمنان باشد و اجازه ندهیم که دشمنان بخواهند از تقابل دانشجویان و دانشگاهیان با حاکمیت سوءاستفاده کنند که شما اساتید بسیجی نفش مهمی در این زمینه دارید.

زلفی‌گل با بیان اینکه بهترین عرصه برای سرمایه‌گذاری دانشگاه است، خاطرنشان کرد: دانشگاهیان مطمئن‌ترین افراد جامعه هستند که می‌توانند با علم و دانش خود اقتدار علمی کشور را افزایش دهند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها