میز خدمت جهادی در مسجد نبی اکرم (ص) خاش برپا شد

در گرامیداشت هفته بسیج میز خدمت با حضور شهردار و معاون اداره توزیع برق و سرگرد پاسدار «محمود معین» مسئول بسیج ادارات و به همت سروان «لواسانی» فرمانده بسیج حوزه ثارالله در مسجد نبی اکرم(ص) محله ولی آباد از نقاط حاشیه ای شهر خاش برپا شد.
کد خبر: ۶۳۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱ - 20November 2023

میز خدمت جهادی در مسجد نبی اکرم (ص) خاش برپا شدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، در گرامیداشت هفته بسیج و با حضور شهردار و معاون اداره توزیع برق و سرگرد پاسدار محمود معین مسئول بسیج ادارات و به همت سروان لواسانی فرمانده بسیج حوزه ثارالله در مسجد نبی اکرم(ص) محله ولی آباد از نقاط حاشیه ای شهر خاش برپا شد.

سرگرد« محمود معین» مسئول بسیج ادارات سپاه خاش سیستان و بلوچستان گفت: دیدار چهره به چهره مدیران با مردم و آشنایی از نزدیک با مشکلات مردم و اتخاذ تصمیمات جهادی سبب رفع مشکلات کوچک و افزایش شاخص های رضایت مندی مردم می شود.

سرگرد پاسدار معین افزود: میز های خدمت جهادی به عنوان مسیری مکمل و راهی میانبر برای ارائه خدمات اداری به مردم و ایجاد روحیه جهادی انقلابی در مسئولین، موجب افزایش کارآمدی و جبران مشکلات و معایب نظام اداری موجود می شود و از طرفی دیگر جایگاه مسجد به عنوان محور حل مسئله در محلات و روستاها را تقویت می کند.

وی اظهار داشت: عملکرد مدیران جهادی برای شهروندان ملموس بوده و از سوی اگر مدیران در انجام وظایف محوله از مردم فاصله بگیرند، خودشان آسیب می بینند و جبران فرصتهای از دست رفته پشیمانی به بار می آورد.

سرگرد معین ادامه داد: در شرایط دشوار اقتصادی جامعه بایستی بیش از پیش به نیازهای مردم توجه شود و در حوزه های خدمت رسانی اجرای عدالت مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: مردم قدردان و قدرشناس بوده و یقیناً عملکرد مسوولان را زیرنظر دارند و اگر در مباحث عمرانی، توسعه ای، خدمت رسانی، محرومیت زدایی، فرهنگی، اقتصادی، معیشتی و غیره ضعف و کمبودها و نارسایی ها مشاهده و قابل لمس باشد، بایستی مدیران به گلایه مندی مردم پاسخ دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها