در پیام به آئین اختتامیه جایزه ادبی یوسف؛

سردار کارگر: برگزاری جشنواره ادبی یوسف در لبیک به فرمان رهبری/ دعوت از هنرمندان برای رشد صدبرابری فعالیت‌های فرهنگی دفاع مقدس/ «جایزه ادبی یوسف» ادای دین به شهدای مظلوم است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی به آئین اختتامیه جایزه ادبی یوسف، ضمن دعوت از هنرمندان برای رشد صدبرابری فعالیت‌های فرهنگی دفاع مقدس، این جشنواره را نشانه قدرشناسی از جهادگران عرصه تبیین و ادای دین صاحبان اندیشه و هنر به خون مطهر شهدای مظلوم این مرز و بوم دانست.
کد خبر: ۶۳۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶ - 20November 2023

جایزه ادبی یوسف در دوازدهمین فصل خود نشانه قدرشناسی از جهادگران عرصه تبیین با سلاح قلم و ادای دین صاحبان اندیشه و هنر است به خون مطهر شهدای مظلوم این مرز و بوم.به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی به آئین اختتامیه دوازدهمین دوره «جایزه ادبی یوسف»، برگزاری این جشنواره را نشانه قدرشناسی از جهادگران عرصه تبیین و ادای دین صاحبان اندیشه و هنر به خون مطهر شهدای مظلوم این مرز و بوم دانست.

متن کامل پیام به شرح زیر است؛

«این جنگ آن‏قدر حرف گفتنى دارد که اگر ده‌ها سال هنرمندان ما و افراد خوش‌ذوق و با ابتکار بنشینند و در جزء جزء آن کار کنند، باز هم حرف‌هاى گفتنى خواهند داشت.» حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

به نام خدای شهیدان، که خود خون بهای جسم و جان مجاهدانی شد که جز به رضای او اندیشه نکردند و جز به نام او توکل ننمودند و جز به یاد او توسل نجستند.

سلام خداوند بر امام شهیدان، حضرت روح الله و سلام ما بر رهبر فرزانه‌ای که همواره به عنوان ادیبی وارسته، پشتیبان اهل هنر و قلم در خلق آثار بدیع و فاخر بوده‌اند.

خالقانِ واژگان سرخ شهادت، مکتب‌نشینان سنت عاشورایند که قلم به حفظ حرمت حق تیز کنند و قامت به قصد قربت یار بندند. داستان دفاع مقدس لوای فخر تاریخی ما نزد آیندگان است، آینه‌ی آبروی ماست که سرفرازانه و برافراشته بر دست می‌گیریم و بسی بدان مباهات می‌ورزیم.

باشد که نسل امروز و فردای‌مان که جان فشانی‌ها و ایثارگری‌های فرزندان فاطمه (سلام الله علیها) را به عینه لمس ننموده‌اند، به مدد تصاویر زنده صفحات داستان‌های دفاع مقدس، حقیقت مظلومیت هشت سال دفاع مقدس میهن را به تماشا بنشینند و بر آنانی درود فرستند که در هیبت و قامت کوچک و بزرگ، زن و مرد، پیر و جوان، شیعه و سنی، دست وحدت و مودت در دست یکدیگر نهاده و با غیرت و حمیّتی مثال‌زدنی، سرود سبز جمهوری اسلامی ایران را بر قله‌های عزت و شرافت سردادند.

جایزه ادبی یوسف در دوازدهمین فصل خود نشانه قدرشناسی از جهادگران عرصه تبیین با سلاح قلم و ادای دین صاحبان اندیشه و هنر به خون مطهر شهدای مظلوم این مرز و بوم است. از این روی، با عرض تبریک به برگزیدگان این دوره از جایزه، از تمام نویسندگانی که تلاش ورزیدند به غنیمت این رویداد، مجال داستان را بهانه کنند و برکت خون شهدای کشور را به لطف کلمه پاسداری نمایند صمیمانه قدردانی نموده و صاحبان اندیشه و قلم را به لبیک به فرمان رهبر و مولای خود در صدبرابر نمودن فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی هنری دعوت می‌نمایم. همچنین از تمامی دست‌اندرکاران، اساتید و داوران کمال تشکر را داشته و برای ایشان از درگاه خداوند منان توفیق روزافزون و اجری عظیم مسالت دارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار