فرمانده سپاه خاش:

۱۹۰ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در خاش اجرا می‌شود

سرتیپ دوم «مالدار» گفت: در گرامیداشت هفته بسیج افزون بر ۱۹۰ عنوان برنامه در سه سطح پایگاه ها، حوزه‌های مقاومت و محوری شهرستانی در نقاط مختلف خاش، بخش‌های تابعه و نقاط روستایی به اجرا در می‌آید.
کد خبر: ۶۳۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱ - 19November 2023
۱۹۰ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در خاش اجرا می شودبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سرتیپ دوم پاسدار «احمد مالدار» فرمانده سپاه خاش در نشست خبری با خبرنگاران خاش ویژه هفته بسیج اظهار داشت: ۱۲ عنوان برنامه از روزهای قبل آغاز شده و در طول هفته ۴۴ برنامه شاخص را نیز خواهیم داشت.
 
وی گفت: برپایی یادواره‌های شهدا، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان، دیدار با خانواده های معظم شهدا، تجلیل از بسیجیان، دیدار با امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای اداری، اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی، برپایی میزهای خدمت، شرکت در نمازجمعه، همایش امامان جمعه و جماعات ایرندگان و سران قبایل و طوایف خاش،  کوهپیمایی بسیحیان، رزمایش خدمات اصناف، رزمایش جهادگران بسیجی، اهدای جهیزیه، تور دوچرخه‌ سواری، برپایی نشست های تبیینی در حوزه های مقاومت، دانشگاه ها و مدارس و نمایش اقتدار بسیجیان در همایش ۵ آذر از شاخص ترین برنامه‌های شهرستان خاش در پاسداشت هفته بسیج هستند.
 
وی یادآور شد: ۹۰ گروه جهادی بسیج در رزمایش جهادگران فاطمی مشارکت فعال دارند و توزیع ۵۰ جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد را با مشارکت این نهاد خواهیم داشت.
 
سردار مالدار برپایی جشنواره ورزش‌های بومی و محلی در اسماعیل آباد، یادواره شهید و مراسم یازدهمین سالگرد شهید لکزایی، همایش پیاده روی خانوادگی و یادواره شهدای شاخص، محلات و امنیت را نیز پیش بینی کرده ایم.
 
فرمانده سپاه خاش تصریح کرد: فضاسازی برنامه های گرامی داشت هفته بسیج در سطح شهرستان، بخش ها و نقاط روستایی با مشارکت حوزه ها و پایگاه های مقاومت انجام شده و علاوه بر افتتاح پروژه ها در حوزه فضای مجازی و رسانه ای نیز تولید محتوای برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج را داریم.
 
سردار مالدار ادامه داد: جهان امروز، جهان روایتگری بوده و خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در خط مقدم این جبهه قرار دارند و نقش آنان را در موضوعات و رویدادهای مختلف مانند پوشش اخبار تجاوزات وحشیانه اسراییل به غزه و مناطق فلسطینی نشین داریم و اینکه ۵۰ خبرنگار در این راه به شهادت رسیده و خبرنگاران مظلومیت مردم غزه و تجاوز به کودکان و زنان و مردم بی گناه و بی دفاع و بمباران و حملات موشکی و جنایت های فجیع نیروهای رژیم صهیونسیتی را روایتگری می کنند‌.
 
وی نقش و حضور بسیجیان از سالهای شکل گیری انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، جبهه مقاومت، مدافعان حرم و مشارکت در حوزه های محرومیت زدایی، خدمت رسانی و امدادرسانی در مواقع سیل، زلزله، کرونا و آسیب های مختلف دارای اهمیت توصیف کرد و افزود: به برکت تلاش‌ها، ایثار و مجاهدت‌های بسیجیان دستاوردهای عظیمی خلق شده که در راستای امید آفرینی بوده، بنابراین از مسوولان انتظار می رود در حوزه خدمت رسانی به مردم تمام تلاش خود را بکار گیرند و در راستای جذب حداکثری و دفع حداقلی تدبیر کنند.
 
وی ابراز داشت: شرکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای اهمیت بوده و در انتخابات امسال باید اقتدار و عظمت نظام به دنیا نشان داده شود.
 
سردار مالدار متذکر شد: طرح اعتلای بسیج با مشارکت بسیجیان و بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در محلات اسلامی را داریم و سند راهبردی آن تدوین شده و در قرارگاه‌های یازده گانه بسیج این موضوع دنبال می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها