راهپیمایی مردم شهرستان تفتان در حمایت از مردم غزه

راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در شهر نوک آباد شهرستان تفتان برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸ - 19November 2023

راهپیمایی مردم شهرستان تفتان در حمایت از مردم غزهبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و نوجوانان و جوانان در شهرستان تفتان برگزار شد.

مردم ولایتمدار مومن و انقلابی شهرستان تفتان به خیابان‌ها آمدند و با فریاد «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر امریکا»، نفرت و انزجار خود از جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را اعلام و قاطعانه از انتفاضه ملت فلسطین و عملیات طوفان الاقصی حمایت کردند.

«علیرضا شهنوازان» فرماندار تفتان در حاشیه راهپیمایی با اشاره به اتفاقات اخیر در غزه و عملیات شکوهمند طوفان الاقصی گفت: مقاومت مردم غزه و خشم مردم مظلوم فلسطین، رژیم غاصب اسرائیل را نابود خواهد کرد.

شهنوازان گفت: مردم شهرستان تفتان در حرکتی هماهنگ و گسترده با برگزاری راهپیمایی پرشور و انقلابی، ضمن اعلام حمایت قاطع ازانتفاضه مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت، خشم و انزجار خود از جنایت های ضدبشری و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین های اشغالی به ویژه نوار غزه را اعلام داشتند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی پرشور ضمن ابراز همدلی و همبستگی با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و اعلام حمایت همه‌جانبه از گروه‌های مقاومت فلسطین، خشم و انزجار خود را از جنایات ددمنشانه رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار