مدیر کانون‌های مساجد کردستان:

کانون‌های فرهنگی مساجد با رویکرد ترویج سبک زندگی قرآنی فعالیت می‌کنند

«کیامهر» تعداد کانون‌های مساجد استان را ۶۰۰ پایگاه ذکر کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد با رویکرد ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن و ترویج فعالیت‌های قرآنی در کردستان فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ - 18November 2023

کانون‌های فرهنگی مساجد با رویکرد ترویج سبک زندگی قرآنی فعالیت می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «بهزاد کیامهر» مدیر کانون‌های مساجد کردستان در حاشیه مسابقات حفظ جزء سی قرآن کریم با بیان اینکه حوزه کانون‌های مساجد، عرصه کار تربیتی به‌ویژه در حوزه جوانان و نوجوانان است، اظهار داشت: این مسابقه قرآنی به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان و در رده سنی ۷ تا ۱۵ سال، بین دختران و پسرانی که تابستان امسال موفق به حفظ جزء سی شده بودند، برگزار شد.

وی افزود: احمد احمدیانی، شایسته درویشی و احمد فتحی‌زاده کار داوری این مسابقه قرآنی را بر عهده داشتند و برگزیدگان آن در آینده نزدیک طی مراسمی با حضور استاندار کردستان معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی تعداد کانون‌های مساجد استان را ۶۰۰ پایگاه ذکر کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد با رویکرد ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن و ترویج فعالیت‌های قرآنی در کردستان فعالیت می‌کنند.

مسابقات حفظ جزء سی قرآن کریم با شرکت ۷۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سنندج در مجتمع فجر این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار