امام جمعه خاش خبر داد؛

تجمع حامیان مردم غزه در خاش

حجت الاسلام «دهقان» گفت: تجمع حامیان مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و مناطق فلسطینی، امروز در میدان امام حسین علیه السلام شهر خاش صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۶۳۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲ - 18November 2023

تجمع حامیان مردم غزه فردا در میدان امام حسین خاش انجام می شودحجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: تجمع حامیان مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و مناطق فلسطینی، امروز در میدان امام حسین علیه السلام شهر خاش از ساعت 9 برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اقشار مختلف مردم شیعه و سنی خاش سیستان و بلوچستان در کنار مسئولان باری دیگر در این آیین باشکوه شرکت و تنفر و انزجار خود را از جنایتکاران صهیونیستی و حامیان آمریکایی و غربی آنها ابراز می دارند.

وی گفت: هم اینک زنان و کودکان و مردم بی گناه، مساجد، بیمارستان‌ها، شهرک‌های مسکونی و اردوگاه های آوارگان فلسطینی در امان نیستند و غاصبان قدس ظلم، ستم، جنایت و وحشی‌گری خود را ادامه می دهند.

امام جمعه خاش ادامه داد: سازمان ملل، نهادهای حقوق بشری و سران کشورهای دنیا باید همگام با تمام ملت های دردمند، در قبال جنایت‌های اسراییلی ها سکوت نکنند و بیش از این اجازه ندهند، در غزه نسل کشی صورت گیرد.

‌تاکنون روحانیون شیعه و سنی، فرمانداری، بسیحیان، جامعه اصناف و بازاریان، ورزشکاران، دانش آموزان، فرهنگیان، دانشجویان و دانشگاهیان، کارگران، مدیران و کارکنان ادارات و نهادها، شورای اسلامی شهر و شهرداری خاش و غیره آمادگی خود را برای شرکت در تجمع حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت های رژیم صهیونسیتی در بیت المقدس و مناطق فلسطینی نشین اعلام کرده اند.

نظیر این گونه مراسم در شهرستان تفتان و بخش های تابعه خاش و شهرستان تفتان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار