در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: لزوم تبین راه و وصیت‌نامه شهدا برای جوانان/ دشمن‌شناسی در جامعه نهادینه شود

حجت‌الاسلام ادیانی با تاکید بر لزوم ترویج و تبیین راه شهدا برای جوانان گفت: شهدا با انتخاب خط سرخ شهادت، ما را در مسیر واقعی قرار می‌دهند از این رو حق بزرگ و وصف‌ناپذیری بر ملت ایران دارند و باید با تاسی از وصایای شهدا از رهنمودهای آنها بهره کافی ببریم.
کد خبر: ۶۲۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۳ - 14November 2023

لزوم تبین راه و وصیت‌نامه شهدا برای جوانان/ دشمن‌شناسی در جامعه نهادینه شودحجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اظهار داشت: خون به ناحق ریخته شده مردم به‌ویژه کودکان و بیماران مظلوم و بی پناه غزه به روند اضمحلال اسرائیل غاصب سرعت بیشتری خواهد داد.

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: اقدام شنیع رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و کشورهای غربی در غزه جنایت جنگی علیه بشریت و نسل کشی است و  بی‌تردید این خون‌های به ناحق ریخته شده عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی وطن‌شان جزم خواهد کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با تاکید بر لزوم ترویج و تبیین راه شهدا برای جوانان افزود: شهدا با انتخاب خط سرخ شهادت، ما را در مسیر واقعی قرار می‌دهند از این رو حق بزرگ و وصف‌ناپذیری بر ملت ایران دارند و ما باید با تاسی از وصایای شهدا از رهنمودهای آنها بهره کافی ببریم.

وی با بیان اینکه پیروی از راه شهدا و استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری و مقاومت و ایستادگی در برابر فشارهای ظالمانه و وحشیانه دشمنان، می‌توانیم راه عزت و پیشرفت کشور را طی کنیم، گفت: باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روشنگری و دشمن شناسی برای مردم به خصوص نسل جوان نهادینه شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار