نشست تخصصی نماز با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی در زاهدان

نشست تخصصی نماز با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی و نقش عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده، امروز در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ - 09November 2023

نشست تخصصی نماز با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی در زاهدانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، نشست تخصصی نماز با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی و نقش عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده، صبح امروز با حضور کارکنان ستادی در نمازخانه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان برگزارشد. 

حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد الهی» استاد حوزه و دانشگاه، در این نشست گفت: جامعه اسلامی ما و کشورمان بهایی گران و ارزشمند برای حفظ حجاب داده است و بهای خون شهدا، حفظ حریم عفاف، حیا و حجاب است و بسیاری از مردان غیرتمند و ایثارگر در دوران دفاع مقدس به این مسئله اشاره‌ کرده و حتی در وصیت‌ نامه‌هایشان نیز به اهمیت این موضوع تأکید داشته‌اند.

وی در ادامه گفت: در قرآن کریم ۲۷ آیه در مورد حجاب تاکید کرده است که حضرت زهرا (س) الگوی نمونه، برای زنان و مردان جامعه است و همه برای رسیدن به سعادتمندی باید از این بانوی بزرگوار الگوبرداری کنند.

حجت الاسلام الهی، عبادت خالصانه، ایثارگری، تربیت درست فرزندان و ... را از ویژگی‌های بارز حضرت زهرا(س) عنوان و اعلام کرد: این بانوی بزرگوار سرآمد همه‌ی زنان عالم است و اگر زنان جامعه اسلامی به ایشان تأسی کنند ریشه بسیاری از مشکلات فردی، خصوصی و اجتماعی خشکانده می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها