مسئول مرکز فرهنگی خانواده پاسداران سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خبر داد؛

برگزاری داوری جشنواره‌های گوهر فاطمی و شمیم علوی

داوری دو جشنواره شمیم گوهر فاطمی و شمیم علوی، در رشته‌های (فیلم کوتاه، شعر، دلنوشته، نقاشی، عکس، پوستر، موشن گرافی، خوشنویسی) در دو رده سنی بالا ۱۵ سال و زیر ۱۵ سال با حضور داوران آقایان سکاک، عرشی ها، شهسواری و طاهری در سازمان بسیج هنرمندان برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸ - 09November 2023

برگزاری داوری جشنواره های گوهر فاطمی و شمیم علوی

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «لیلا رضایی» مسئول مرکز فرهنگی خانواده پاسداران سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از داوری دو جشنواره گوهر فاطمی و شمیم علوی خبر داد. 

رضایی اظهار داشت: داوری دو جشنواره شمیم گوهر فاطمی و شمیم علوی، در رشته‌های (فیلم کوتاه، شعر، دلنوشته، نقاشی، عکس، پوستر، موشن گرافی، خوشنویسی) در دو رده سنی بالا ۱۵ سال و زیر ۱۵ سال با حضور داوران آقایان سکاک، عرشی ها، شهسواری و طاهری در سازمان بسیج هنرمندان برگزار گردید. 

مسئول مرکز فرهنگی خانواده پاسداران سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: از آنجایی که دشمن تمام تلاش خود برای کمرنگ کردن مولفه مهم عفاف و حجاب صرف می‌کند، اما باهوشیاری مردم هرگز موفق نخواهد شد و برگزاری این چنین برنامه‌ها بسیار مهم و حیاتی و اثرگذار است، زیرا می‌تواند الگوی درستی از حجاب فاطمی را برای جوانان و خانواده‌ها ارائه کند. 

وی در پایان هدف از برگزاری این جشنواره‌ها را نهادینه سازی فرهنگ حجاب و ارائه الگوی شایسته با تکیه بر ارزش‌ها و آموزه‌های قرآنی به جامعه عنوان کرد.    

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار