دبیر علمی سومین کنگره بین‌المللی امام رضا (ع) و علوم روز:

ارسال مقالات به کنگره بین‌المللی امام رضا (ع) ۲ برابر شد

حجت‌الاسلام مودب گفت: ۴۰۰ مقاله به دبیرخانه این کنگره تاکنون ارسال شده که نسبت به دومین دوره آن بیش از ۲ برابر افزایش داشته است.
کد خبر: ۶۲۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ - 08November 2023

ارسال مقالات به کنگره بین‌المللی امام رضا(ع) ۲ برابر شدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «سیدرضا مودب» دبیر علمی سومین کنگره بین‌المللی امام رضا (ع) و علوم روز در نشست خبری در نشست خبری سویمن کنگره بین‌المللی امام رضا (ع) و علوم روز که امروز در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به کنگره بین المللی امام رضا(ع) و علوم از ابتدای آبان ماه آغاز شده است و با تمدید آن تا هفتم آذرماه ادامه دارد.

وی افزود: تاکنون از کشورهای لبنان، عراق و پاکستان نیز مقالاتی به دبیرخانه رسیده است و پیش‌بینی می‌شود تعداد مقالات و همچنین کشورهای شرکت کننده تا مهلت پایانی ارسال آثار افزایش یابد.

دبیر علمی سومین کنگره بین‌المللی امام رضا (ع) و علوم روز ادامه داد: سیره و تعالیم امام رضا(ع) در اقتصاد، مدیریت، علوم تربیتی و روان شناسی، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، علوم پزشکی و سلامت، علوم ارتباطات، علوم نظامی و امنیتی، هنر، معماری و شهرسازی، تاریخ زندگانی امام هشتم(ع) و خانواده و فرزندان از جمله محورهای این کنگره بین المللی است.

رییس دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: آیین پایانی کنگره بین‌المللی امام رضا (ع) و علوم روز از ۲۸ آذر به مدت ۲ روز در مشهد برگزار خواهد شد.

مرتضی رجوعی افزود: مجوز انتشار تنها فصلنامه کشوری و تخصصی ویژه این کنگره با عنوان امام رضا(ع) و علوم روز نیز گرفته شده و تاکنون یک شماره از آن منتشر شده است.

وی بیان داشت: تاکنون ۵۰ پیش نشست مجازی و حضوری در خصوص این کنگره با حضور افراد شاخص و صاحب نظر داخلی و خارجی برگزار شده است.

تاکنون ۲ دوره از کنگره بین المللی امام رضا و علوم روز در مشهد برگزار شده است و سومین دوره در سال جاری برپا می شود.

در این کنگره علاوه بر انتخاب هشت نفر برگزیده در بخش اساتید و پژوهشگران، هشت نفر نیز در بخش نوقلم ها و دانشجویان کارشناسی و طلاب برگزیده خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار