سرپرست دفتر برنامه‌ریزی استانداری فارس خبر داد؛

برپایی جشنواره ملی شهید «فخری زاده»

«بستام» گفت: پیرو رهنمود‌های رئیس جمهور در جلسه شورای عالی علوم تحقیقات فناوری کشور در مرداد ‌سال ۱۴۰۱ جشنواره ملی شهید «فخری زاده» برگزار می‌‌شود.
کد خبر: ۶۲۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ - 02November 2023

برپایی جشنواره ملی شهید «فخری زاده»به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «هادی بستام» سرپرست دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری فارس در نشستی اظهار داشت: پیرو رهنمود‌های رئیس جمهور در جلسه شورای عالی علوم تحقیقات فناوری مرداد سال ۱۴۰۱ در خصوص توجه به کارمندان پژوهشگر شاغل در دستگاه‌های اجرایی و باتوجه به اهمیت نقش پژوهش، فناوری و نوآوری، نخستین دوره جشنواره ملی شهید فخری زاده برگزار می‌شود.

بستام گفت: هدف این جشنواره ترویج فرهنگ پژوهش محوری و شناسایی و تجلیل از پژوهشگران برتر شاغل در دستگاه‌های اجرایی برای حل مسائل استانی و ملی است.

وی افزود: کارمندان رسمی، قراردادی، پیمانی و شرکتی (دستگاه‌های اجرایی ماده ۵ قانون خدمات کشوری، شهرداری‌ها و دیگر دستگاه ها) می‌توانند با ارسال سوابق و آثار پژوهشی، علمی، مقالات و رزومه خود در این جشنواره شرکت کنند.

سرپرست دفتر برنامه ریزی، بودجه، تحول اداری استانداری فارس با بیان اینکه پژوهشگران می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۱۵ آبان ۱۴۰۲ به دبیرخانه این جشنواره به نشانی rtmz.ir ارسال کنند ادامه داد: بهره مندی از توانمندی پژوهشگران دستگاه‌های اجرایی در حل مسائل، مشکلات و چالش‌های استانی و ملی، تهیه پایگاه اطلاعاتی پژوهشی و معرفی توانمندی‌ها و دست آورد‌های علمی و پژوهشی کارکان شاغل از دیگر اهداف این جشنواره ملی است.

بستام تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از معیار‌های امتیاز دهی و انتخاب نفرات برگزیده به سایت اطلاع رسانی جشنواره مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار