ملاقات حضوری مدیرکل بنیاد کرمانشاه با بیش از یک هزار ایثارگر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون با بیش از یک هزار ایثارگر ملاقات کرد.
کد خبر: ۶۲۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ - 31October 2023

ملاقات حضوری مدیرکل بنیاد کرمانشاه با بیش از یک هزار ایثارگربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «خسرو شهیدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در ملاقات عمومی و چهره به چهره با خانواده‌های ایثارگر مسائل و مشکلات این عزیزان را مورد بررسی قرار داد.

در این برنامه منظم که به صورت هفتگی در روز‌های دوشنبه انجام می‌پذیرد، مدیرکل بنیاد کرمانشاه به همراه معاونان ستادی بنیاد ضمن ملاقات با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی و پیگیری قرار می‌دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در ملاقات و دیدار حضور امروز که قریب ۱۰۰ نفر از جامعه ایثارگری حضور داشتند گفت: جامعه ایثارگری از بهترین و کم توقع‌ترین اقشار جامعه بوده و ما امیدواریم با دیدار‌های حضوری و شنیدن درد دل‌های این عزیزان سهمی در رفع مشکلات و کاهش آلام این عزیزان داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد استان افزود: این ملاقات حضوری تنها مختص به ستاد استان نبوده بلکه این مهم به طور همزمان در شهرستان مرکزی و دیگر شهرستان‌های تابعه استان با حضور مدیران و مسئولان بنیاد در طول سال اجرا می‌شود.

از ابتدای امسال تاکنون تعداد یک هزار و ۵۰ نفر از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با مدیرکل و معاونان ستادی بنیاد استان ملاقات داشته‌اند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار